خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در کارکنان سپاه سراب گفت: دشمنان نظام و انقلاب در از نیروهای انقلابی به خصوص از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصیانی است و علت آن الگو بودن این نیروی مقاوم و ارزشی است.
کد خبر: ۸۹۷۴۴۸۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: سپاه با تکیه بر مکتب اهل بیت(ع) پیروان زیادی را در دنیا گسترش داده است و الگویی برای نیروهای مقاومت در منطقه شده است.

وی اضافه کرد: سپاه یک نیروی توانمند در همه زمینه هاست که برای پیش برندگی و پیشرفت نظام هر آنچه را که در توان دارد به کار می گیرد و همچون یک ستون فقرات برای هسته های مقاومت است.

حجت الاسلام کاملی فر یاد آور شد: سپاه نظیرسازی و همتاسازی می کند مانند حزب الله در لبنان، حشد الشعبی در عراق و گروه های مقاومتی که در کشورهای مختلف به راه افتاده و ستون جنبش های مقاومت است.

وی به حوادث و اغتشاشات اخیر اشاره و بیان کرد: متاسفانه برخی ها همسو با دشمن و استکبار شدند و از چارچوب اساسی و قانون عدول کردند و به جای درخواست های خود به در خواست های دشمنان جواب مثبت دادند و هرج و مرج در کشور به راه انداختند که قابل قبول نیست.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: اگر تعرض به اصل نظام و انقلاب باشد پذیرفته نیست و کسانی که این هنجار شکنی ها را انجام می دهند و به بیت المال و اموال مردم حمله می کنند محکوم هستند.

وی اظهار داشت: مردم ایران مردمی با بصیر و آگاه و زمان شناسند که با حضور خود در صحنه  طول چند روز به صورت خود جوش از اصول اساسی نظام و ولایت فقیه پشتیبانی کرده و بساط فتنه و فنته گران را در هم پیچیده و دشمنان داخلی و خارجی را برای رسیدن به هدفشان مایوس و ناامید کردند.

ارسال نظرات