خبرهای داغ:
با حضور فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع)
طی مراسمی با حضور فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، خانم «جمالی» به عنوان فرمانده جدید حوزه حضرت معصومه (س) این ناحیه معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۴۹۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی با حضور «امیرحسین مرادی» فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، خواهر «جمالی» به عنوان فرمانده جدید حوزه حضرت معصومه (س) معرفی و از تلاش‌های ارزشمند خانم ها «همایی» و «شکریان» فرمانده و ارشد سابق حوزه قدردانی شد.
مرادی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: با توجه به توطئه دشمنان اسلام و انقلاب حوادث و اتفاقات اخیر همزمان با دهه بصیرت، باید بصیرت و فعالیت خود را بیشتر از گذشته بکار بگیریم و جوانانرا از توطئه دشمنان آگاه نمائیم.
وی افزود: امروز دشمن به وسیله جنگ نرم و فرهنگی جوانان و نوجوانان و حتی خانواده‌ها را به سوی اهداف خود می‌کشاند و در مقابل نظام اسلامی قرار می‌دهد، اگر آن‌ها بصیرت و آگاهی نداشته باشند در دام توطئه‌های دشمنان می‌افتند و در ورطه نابودی قرار می‌گیرند.
 
برگزاری جلسه نظارت ستادی حوزه های ناحیه امام حسن مجتبی(ع)
 به گفته «مرتضی غفاری» مسئول معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، جلسه نظارت  تخصصی ستادی از  شورای حوزه های مقاومت بسیج، روز دوشنبه  25 دی ماه در محل ناحیه برگزار می شود.
 
فرمانده جدید حوزه بسیج حضرت معصومه (س) قم معرفی شد
 
وی هدف از نظارت ستادی را تشویق شورای حوزه ها در جهت انجام عملکرد مطلوب و تلاش و کوشش برای  اجرای بهتر برنامه های بسیج  و رسیدن به  اهداف متعالی بسیج و نیز معرفی رده برتر برادر و یک رده برتر خواهر  جهت معرفی به جشنواره مالک اشتر سال 96 عنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها