خبرهای داغ:
مسؤول نظارت و تائید صلاحیت ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: فرهنگ، اقتصاد، علم و فناوری سه موضوع مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و دولت‌مردان باید جهت تحقق بیانات رهبری و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۰۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امیر سرتیپ احمد میقانی در گردهمایی رزمندگان و ایثارگران شهر بسطام که با حضور چشمگیر ایثارگران در مسجد موسی ابن جعفر این شهر برگزار شد، با اشاره به خطبه ۲۷ نهج‌البلاغه و توجه به سیره ائمه اظهار کرد: در اسلام حفظ کشور اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این انقلاب تهدیدی بسیار اساسی برای کلیه مستکبرین شرق و غرب محسوب می‌شد.
مسؤول نظارت و تائید صلاحیت ستاد کل نیروهای مسلح کشور افزود: این انقلاب نشان داد که متکی به خدا است و به همین دلیل معمار کبیر انقلاب اسلامی شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را بیان داشتند.
وی با اشاره به رمز پیروزی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح زمانی به پیروزی دست پیدا کردند که ید واحد شدند و با وحدت توانستند موفقیت‌های زیادی کسب کنند.
میقانی ادامه داد: بعد از ۸ سال دفاع، مستکبرین توطئه‌های زیادی را علیه کشور انجام دادند، ولی با درایت رهبر فرزانه تمامی این توطئه‌ها نقش بر آب شد.
وی گفت: وقتی دشمنان قسم‌خورده ما جرئت جنگ مستقیم را نداشتند، عرصه جنگ را وارد نوع دیگری که جنگ نرم بود کردند.
مسؤول نظارت و تائید صلاحیت ستاد کل نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: دشمنان در مرحله بعد با تربیت تکفیری‌ها و داعشی ها به جنگ با محور مقاومت پرداختند ولی پیروزی‌های محور مقاومت و رزمندگان مدافع حرم در سوریه و عراق مانع از پیروزی آنها شد.
وی تصریح کرد: در ۲۱ مهرماه ۱۳۹۶ ترامپ ۴۵ دقیقه در کنگره آمریکا در مورد راهبرد امنیت ملی آمریکا صحبت کرد و نهایت صحبت او این بود که ما باید نفوذ ایران در منطقه را کم کنیم.
میقانی افزود: در این فتنه جدید دیدید که اغتشاشگران که تعدادشان خیلی کم بود شعارهای ساختار شکنانه ای که همان استراتژی آمریکا بود را مطرح می‌کردند.
وی با بیان اینکه عربستان نیز در این راستای اعلام کرده بود جنگ را باید به داخل ایران بکشیم, اظهار کرد: از دید دشمنان بهترین بستر برای این فتنه مسائل اقتصادی و معیشتی بود که منافقین نیز به این مسائل دامن زدند.
مسؤول نظارت و تائید صلاحیت ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان عدم موفقیت دشمن در فتنه‌ها گفت: به دلیل عدم شناخت دشمن از فرهنگ عاشورا و هویت ملی ایرانیان, با تمام تلاشی که کردند نتوانستند موفق شوند.
وی افزود: در این فتنه که با شناخت جغرافیای سیاسی ما انجام شد سه ضلع مردم، دولت و منافقین و ضدانقلاب به ایفای نقش پرداختند.
میقانی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه در همان ابتدای کار زمانی که فهمیدند هدف مشکلات اقتصادی و معیشتی نیست، راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند.
وی خاطرنشان کرد: دولت‌مردان باید تمام توان خود را جهت رفع مشکلات معیشتی مردم انجام دهند تا این مردم خوب و زمان‌سنج ما کمترین مشکلات را داشته باشند و منافقین و ضدانقلاب که با استفاده از فضای نامناسب موجود به اغتشاش و آشوب پرداختند ولی با کمک نیروهای بسیج مردمی و پیروی از منویات ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای، تمامی نقشه‌های فتنه گران نقش بر آب شد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و حساسیت ایشان به روی سه موضوع، تأکید کرد: فرهنگ، علم و فناوری و اقتصاد بیشترین حساسیت رهبری معظم انقلاب اسلامی است و باید توسط مسئولین دقت نظر صورت بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها