خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا در جلسه بزرگداشت ستاد دهه فجر این ناحیه با بیان اینکه دشمن تلاش دارد با ترفندهايي نام و ياد امام امت را از خاطره‌ها حذف كند اظهار داشت: دشمنان بايد بدانند كه ملت مسلمان ايران، پايبند به آرمان‌ها و اهداف مقدس امام راحل است و هرگز دست از اين آرمان‌ها برنمي‌دارد.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۰۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، خلیل شریفی بیان کرد: اكنون خيزش انقلابي و اسلامي در کشورهای منطقه به بركت انقلاب اسلامي ايران است كه اين انقلاب با الهام از فرهنگ عاشورا و  نهضت کربلا باعث حيات دوباره اسلام در ايران و جهان اسلام شده است.

وی یادآور شد: پيشرفت ما در صنعت نظامي و هسته اي، عزت، آزادي و استقلال ما از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي ايران است و بايد قدرشناس نعمت ولايت و امامت باشيم.

شریفی ادامه داد: در زمان حكومت رژيم طاغوت شاهنشاهي احكام اسلامي به فراموشي سپرده شد و با فرهنگ اسلام مبارزه مي شد و اثري از اسلام باقي نمي ماند بنابراین مردم انقلابي ايران با دست خالي و با شعار توحيدي لاالله الاالله بر رژيم طاغوت پيروز شدند و اين انقلاب باعث حيات دوباره اسلام در ايران و جهان شد و این دهه فرصت مناسبی است که روحیه خودباوری در وجود ملت ایران تقویت شود.

دشمنان بدانند مردم ایران از آرمان ها دست برنمی دارد

وی اظهارداشت: در دهه چهارم حیات پرخیر و برکت انقلاب اسلامی با هدایت های رهبر فرزانه انقلاب شاهد به ثمر نشستن برکات خون شهیدان انقلاب هستیم که عزت و اقتدار نظام اسلامی را به ارمغان آورده است.

فرمانده سپاه جلفا، برگزاری نشست های اعتقادی و بصیرتی در رده های مقاومت، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری نمایشگاه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار از خانواده های شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی را از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد.

ارسال نظرات