خبرهای داغ:
سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در تبریز

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری «جشنواره بین المللی فیلم فجر» همزمان با تهران در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۰۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، وحید حسین زاده در نخستین نشست هم‌اندیشی کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر در تبریز با اشاره به اهمیت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های ایام الله فجر اظهار داشت: برنامه‌های این ایام در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های بعد از انقلاب نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به عناوین روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی سال١٣٩٦ خاطر نشان کرد: ایام الله دهه مبارکه  فجر امسال با شعار «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی»" گرامی داشته می‌شود.

حسین زاده با اعلام اینکه در ایام الله دهه فجر ویژه برنامه‌های مختلفی از سوی انجمن‌ها و موسسات فرهنگی و هنری، خانه مطبوعات و دیگر مراکز فرهنگی و هنری عضو کمیته فرهنگی و هنری پیشنهاد شده است، گفت: شاخص‌ترین برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این مناسبت، برگزاری «جشنواره بین‌المللی فیلم فجر» همزمان با تهران است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد که در جمع اعضای کمیته فرهنگی و هنری سخن می‌گفت، اظهار کرد: با توجه به ماهیت این کمیته، شایسته است که برنامه‌های پیشنهادی برای اجرا در این حوزه، تخصصی‌تر و با کیفیت بالاتری باشد.

حسین زاده افزود: هدف کمیته فرهنگی و هنری، برجسته کردن جلوه‌های هنری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان است تا به این طریق گوشه‌هایی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شود.

وی ضمن تاکید بر پرهیز از موازی‌کاری دستگاه‌های عضو این کمیته تصریح کرد: ما با تفکیک برنامه‌های پیشنهادی می‌توانیم از ظرفیت‌های تخصصی هر سازمان یا دستگاه اجرایی بهره برده و از هم‌پوشانی اجرای مراسم و برنامه‌های مرتبط جلوگیری کنیم.

این نشست با هدف برنامه‌ریزی جهت فراهم سازی مشارکت و حضور اصحاب فرهنگ و هنر، بهره‌گیری از توانمندی‌های مراکز فرهنگی هنری و نفش‌آفرینی آنها در برنامه‌های دهه فجر و هماهنگ سازی فعالیت‌ها و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های مختلف اجرایی عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر در هر چه بهتر برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه فجر برگزار شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها