استاندار مرکزی:

پروژه امیرکبیر اراک سریعتر تعیین تکلیف شود

استاندار مرکزی گفت: پروژه 55 متری اراک حداکثر تا 4 ماه آینده تعیین تکلیف شود تا دغدغه شهروندان و مالکان این طرح آسیب نبینند.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۸۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزارری بسیج استان مرکزی ، سیدعلی آقازاده در صحن علنی شورای کلانشهر اراک تاکید کرد: اجرای این پروژه حیاتی است ولی اگر این پروژه در مدت زمانی مشخص اجرایی نشود بایستی منحل گردد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد کارگروهی جهت بررسی این پروژه افزود: کارگروهی مشتمل بر چند تن از اعضای شورای شهر اراک و با سرپرستی معاون عمرانی استانداری مرکزی ایجاد گردد و پس از بررسیهای لازم از مالکان طرح دعوت بعمل آید و همه جوانب برای مالکان توجیه شود.

آقازاده با بیان اینکه برای آغاز عملیات اجرایی حداقل برای 10 درصد از 1200 پلاک موجود در طرح بایستی مکانیسم اجرایی داشته باشیم، یادآور شد: قبل از آغاز عملیات اجرایی این پروژه مطالعات دقیقی انجام شود و مکانیسم اجرایی برای همه مالکان با هر سلیقه ای داشته باشیم و شهرداری بعنوان مشوق اجرای 58 بلوک این طرح را واگذار نماید.

استاندار مرکزی تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری بایستی منافع مادی را در این پروژه کمتر ببینند چرا که در گذشته بخاطر برخوردهای خشک با این پروژه این طرح بلاتکلیف باقی مانده است.

وی در پایان تصریح کرد: در صورتی که قرار شد پروژه 55 متری اجرایی شود بایستی عملیات اجرایی این پروژه در نیمه اول سال 97 آغاز شود.

در ادامه رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: به دلیل طولانی شدن اجرایی شدن این پروژه حس بی اعتمادی نسبت به این طرح به وجود آمده است لذا بایستی در این خصوص اعتمادسازی ایجاد گردد.

ارسال نظرات