مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی تاکید کرد:

لزوم توجه بیشتر به محتوای برنامه های دهه مبارک فجر

عابد حقدادی مدیرکل ورزش وجوانان در جلسه کمیته ورزش وجوانان در جلسه ستاد دهه مبار ک فجر استان مرکزی گفت: برنامه های حوزه ورزش وجوانان دهه مبارک فجر باید تاثیر گذار باشد
کد خبر: ۸۹۷۴۵۹۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی : عابد حقدادی مدیرکل ورزش وجوانان در جلسه کمیته ورزش وجوانان ستاد دهه مبار ک فجر استان مرکزی که در محل اداره کل ورزش وجوانان استان برگزارشد گفت: برنامه های حوزه ورزش وجوانان دهه مبارک فجر باید تاثیر گذار باشد
 
عابد حقدادی با تاکید بر حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران در برنامه های این ایام، گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه مردمی داشته و پیروزی انقلاب به همت مردمی در پیروی از امام راحل (قدس) بود.
 
وی اظهار کرد: برنامه‌ها و آئین‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید خودجوش و مردمی باشد و باید همه توان خود را برای تأثیرگذاری برنامه‌ها متمرکز کنیم.
 
حقدادی بر ضرورت زنده نگه داشتن خاطرات و بازگو کردن حوادث دوران انقلاب و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان تأکید کرد و گفت: برای اجرای بهتر برنامه‌ها ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی، اداری و اصناف بیشتر به محتوا توجه کنند.
 
مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی عنوان کرد: برنامه‌های پیش بینی شده باید همخوانی با تقویم و ایام هفته داشته باشد و مطابق آن به عنوان یک اصل گام برداریم.
 
وی با بیان اینکه در ستاد دهه مبارک فجر امسال بر حضور فعال جوانان تاکید شد، اضافه کرد: توجه به محتوا و کیفیت برنامه های این ایام ضروری است.
 
رئیس کمیته ورزش وجوانان ستاد دهه مبارک فجراستان مرکزی گفت: کمیته های ستاد دهه فجر در قالب چارچوب هایی تعریف شده اند، اما باید خروجی این کمیته ها را نیز در نظر گرفت و در صورت عدم موفقیت این کمیته ها باید با ایجاد نوآوری، گام های مثبتی در این راستا برداشت.
 
وی اظهار کرد: دهه فجر امسال مقارن با ایام فاطمیه است، با توجه به این شرایط نمی توان برنامه های امسال را به صورت شاد برگزار کرد، اما با تمهیداتی می توان برنامه های این ایام را برای جوانان متنوع تر برگزار کرد و به درک مطالبات به حق این قشر پرداخت، چنانچه اقدامات مطلوبی در استان مرکزی در این حوزه پایه ریزی شود، می تواند به الگویی برای دیگر استانها تبدیل و این برنامه ها در دیگر استان ها نیز ساری و جاری شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار