خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در نشست شورای سیاستگذاری دومین جشنواره فیلم تبریز گفت: خوداتکایی مهم ترین شاخصه‌ جشنواره فیلم تبریز باشد.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۹۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، محمد محمدپور با ابراز رضایت از برگزاری نخستین جشنواره فیلم تبریز، کیفیت اجرای آن را در مجموع ارزیابی‌های انجام شده، قابل قبول دانست و تاکید کرد که توجه به تجربه‌های موجود امری لازم و ضروری است.

وی افزود: جشنواره فیلم تبریز قرار است مسیر برند شدن را طی بکند و بایستی خوداتکایی در درون آن موج بزند.

محمدپور اظهار امیدواری کرد تا این جشنواره به نام تبریز ده‌ها سال عمر کرده و منشاء تحولات مهمی در حوزه هنر فیلم استان باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم تبریز همچنین افزود: انجمن های فرهنگی و هنری باید نقش تاثیرگذاری در تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر داشته باشند و شورای سیاستگزاری بتواند آورده‌ی این جشنواره را تعریف نماید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه این نشست اظهار داشت: برگزاری ‌مطلوبتر و باشکوه‌تر این جشنواره نیازمند همکاری و تعامل بیش از پیش سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و هنری استان است.

این نشست با حضور علی محرمی معاون هنری و سینمایی اداره کل، علی‌اکبر افتخار(منتقد فیلم، رئیس هیئت مدیره انجمن سینماگران استان و دبیر شورا)، یدالله نوعصری (فیلم‌ساز پیشکسوت و عضو هیئت امنای انجمن سینماگران استان)، اصغر یوسفی‌نژاد (نویسنده و کارگردان سینما)، امیر مرتضوی (سینماگر و دبیر نخستین جشنواره فیلم تبریز)، یونس مقدم (سینماگر و مدیر عامل انجمن سینماگران استان)، فرهود بحری کرمی(سینماگر و عضو هیئت مدیره انجمن) به عنوان اعضای اصلی شورای سیاستگذاری دومین جشنواره فیلم تبریزبرگزار شد.

ارسال نظرات