عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد بودجه پیشنهادی دولت برای سال آینده گفت: بودجه پیشنهادی دولت نیاز به تغییراتی جزئی داشت که با بررسی های کمیسیون تلفیق این موارد جزئی هم حل شده و بنده نیز با تغییرات ارائه شده از سوی این کمیسیون موافق هستم و حمایت هم خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۰۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴

سیدحمزه امینی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پاسخ به این سوال که این بودجه تا چه حدی با اهداف و نیازهای حوزه اجتماعی سازگار است نیز اظهار داشت: البته ما قبلا چندین جلسه در این مورد برگزار کردیم و خواسته های کمیسیون اجتماعی را در جهت حمایت بیشتر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را در بودجه سال آینده خواسته بودیم که چنین حمایتی نیز در بودجه سال آینده دیده شده است.

امینی در مورد اینکه بودجه چه زمانی در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد نیز افزود: بنظر بنده تا یک هفته آینده بودجه در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس در مورد نتایج جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان با معاون اول رئیس جمهور نیز تصریح کرد: در این جلسه یک سری از مسائل مهم و درخواست های استانی مطرح شد و هرکدام از نمایندگان نیز به مشکلات حوزه نمایندگی خود نیز اشاره کردند.

وی ادامه داد: بنده نیز بحث استمهال وام های کشاورزی و بحث پایاب سد سهند را مطرح کردم. بنده در این جلسه اشاره کردم که در دیدار قبلی به همراه اعضای فراکسیون مستقلین ولائی با دکتر جهانگیری، نسبت به تکمیل پایاب سدسهند از معاون اول رئیس جمهور درخواست کرده بودم و گلایه کردم که  پس از گذشت یکسال از وعده شان هنوز عملی نشده که وی این گلایه را یادداشت کرده و قول پیگیری را دادند.

ارسال نظرات