قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزددر نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان اردکان گفت: دهه فجر، دهه نمایش شکوه و عظمت حقیقی انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۰۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سعید زارع در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان اردکانکه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شعار دهه فجر امسال «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار هم جانبه و اقتصاد مقاومتی» است. فراگیر کردن برنامه‌ها یکی از مؤلفه‌های بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای بشود.
وی اظهار داشت: دهه فجر تجلی وحدت مردم و تجلی میثاق با انقلاب است. دهه نمایش شکوه و عظمت حقیقی و واقعی انقلاب است. دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است. دهه شکرگزاری است. بزرگداشت دهه فجر بزرگداشت همه آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی پیامبران و پاکان روزگار است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزدگفت: برگزاری اینگونهبرنامه‌ها در کشور‌های مختلف بصورت دولتی انجام می‌شود و من با قاطعیت اعلام می‌کنم که جشن سالگرد انقلاب اسلامی بزرگترین و مردمی‌ترین جشن در دنیا است و مردم با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با رهبر و آرمان‌های متعالی انقلاب بیعت می‌کنند. همه مردم و گروه‌های سیاسی به انقلاب تعلق خاطر خوبی دارند و در موقع لزوم پای کار هستند. ما باید با وحدت و انسجام برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی کنیم و نگذاریم که این تفرقه‌ها و اختلاف سلیقه‌ها باعث نفوذ و رخنه دشمن شود.
وی با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ایام فاطمیه گفت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که حرمت این ایام حفظ شود و برنامه‌های جشن و شادی در روز‌های ۱۹ تا ۲۲ بهمن برگزار شود. این تقارن نه تنها موجب محدودیت برنامه‌ها نخواهد شد بلکه بستر مناسب تری برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی است.
زارع افزود: تبیین عملکرد‌ها و دستاورد‌های ۳۹ ساله انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و ما وظیفه داریم که آن‌ها را اعلام کنیم چرا که بیان دستاورد‌های گران سنگ انقلاب در زمینه‌های خودباوری، استقلال، اراده جوانان در عرصه‌های مختلف، هویت بخشی به ملت ایران، احیای فرهنگ دینی و شهادت طلبی موجب نشاط و امید آفرینی در جامعه خواهد شد.
وی از انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب «الله اکبر» یاد کرد و اظهار داشت: مساجد به عنوان پایگاه و خاستگاه انقلاب است. باید نوای دل انگیز تکبیر در شب ۲۲ بهمن در سراسر کشور طنین انداز شود و به گوش همه منافقین برسد چرا که همین «الله اکبر»‌ها انقلاب را پیروز کرد و استمرار بخش انقلاب است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزددر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت‌های بسیار خوب در محکومیت اغتشاشات و آشوب‌های اخیر که در سطح کشور صورت گرفت از حضور گسترده مردم ولایتمدار و تکلیف محور اردکان در حماسه ۱۶ دی تشکر و قدردانی کرد و گفت: این مراسم مایه آبروی استان یزد در کشور شد.
وی گفت: در این حوادث دشمن قصد داشت که با برنامه ریزی و با توجه به وجود مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و حمایت داعش و برخی از کشور‌های منطقه زمینه اغتشاش و آشوب را در سراسر کشور فراهم کند. عربستان برای این برنامه مبلغ ۵۰ میلیارد دلار را در نظر گرفته بود که سهم هر استان حدود ۶۳ میلیارد تومان بود که با عنایت و لطف خداوند متعال، بصیرت و حضور به هنگام مردم و رهبری‌های پیامبر گونه مقام معظم رهبری این حماسه‌ها خلق شد و این فتنه دشمن هم نقش بر آب شد.
سعید زارع در پایان افزود: دشمن برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال برنامه ریزی است و ما باید با هوشیاری و حفظ بیش از پیش وحدت و انسجام از انقلاب اسلامی و ارزش‌های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات مقام عظمای ولایت صیانت کنیم. در فرهنگ عامه عدد ۴۰ از اعتبار ویژه و منحصر بفردی برخوردار است و چهلمین سال حیات هر فرد، جامعه و هر مجموعه‌ای آیینه تبلور بلوغ و رشد و نماد تکامل و تعالی شناخته می‌شود.
ارسال نظرات