سرهنگ پاسدار عیسی زاده خبر داد: 40 جهیزیه به نوعروسان آملی با یاد ۴۰ شهید حماسه ششم بهمن اهدا می شود.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۱۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ بهروز عیسی ‌زاده فرمانده سپاه آمل گفت: شامگاه ۶ بهمن در مرقد امام زاده ابراهیم (ع) آمل به یاد ۴۰ شهید این حماسه ۴۰ جهیزیه عروس به ۴۰ عروس اهداء خواهد شد.

وی افزود: نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی، فضای‌مجازی، ضد انقلابیون و منافقین از توطئه و برنامه‌ های کلان دشمن برای ناامن کردن ایران بود.

سرهنگ عیسی ‌زاده  با بیان اینکه مرکزیت برنامه‌ ریزی‌ها در امارات و دوبی بود، افزود: نقشه‌ های اخیر توسط منافقین اجرا، منابع آن توسط عربستان سعودی تامین و برنامه‌ ریزی هایش توسط آمریکا و اسرایئل بود.

فرمانده سپاه آمل کشته ‌سازی را از برنامه‌ های بعدی عوامل فتنه اخیر دانست، گفت: فضا به حالت عادی و امن گذشته بازگشته اما شعارنویسی‌ ها ادامه دارد که با عوامل آن برخورد و دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۲۵ هزار کانال برای ساماندهی اغتشاشات اخیر دست به کار شده بودند، افزود: مردم آمل با حضور خودشان در لحظات اولیه اغتشاشات مانع توطئه دشمن شدند.

سرهنگ عیسی ‌زاده  گفت: در هفته گرامیداشت حماسه ۶ بهمن، راهیان‌ نور جنگل برای دانش‌ آموزان و دانشجویان در این شهرستان برگزار می‌ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها