خبرهای داغ:
رمان «پیش از آنکه به دار آویخته شوند» نوشته جو ابرکرومبی با ترجمه سعید سیمرغ توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۳۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، رمان «پیش از آنکه به دار آویخته شوند» نوشته جو ابرکرومبی به تازگی با ترجمه سعید سیمرغ توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب در گروه آثار ادبیات فانتزی و حماسی قرار دارد.

این رمان دومین عنوان از مجموعه «نخستین قانون» است که به قلم این نویسنده نوشته شده است. خلاصه داستانش نیز به این ترتیب است که فرمانده گلوکتا مشکلی دارد. چطور باید از شهری دفاع کند که دشمن از بیرون آن را محاصره کرده و از درون مملو از خیانت‌کاران است؛ آن هم زمانی که هم‌پیمانان به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و فرمانده پیشین شهر هم بدون هیچ ردی ناپدید شده است؟ همین کافی‌است تا یک شکنجه‌گر را وادار به گریز کند، البته اگر بتواند بدون عصا، قدم از قدم بردارد.

در طرح داستانی این رمان، مردان شمالی در آنگلند پخش شده و مشغول پراکندن آتش و مرگ در آن سرزمین یخ زده هستند. ولیعهد لادیسلا آماده شده تا آنها را به عقب براند و افتخاری ابدی برای خود بدست بیاورد. تنها مشکلی که وجود دارد این است که او فرماندهی لشکری را به عهده دارد که بی‌سلاح‌ترین، بی‌تجربه‌ترین و بی‌هدف‌ترین لشکر تمام دنیاست.

و بیاز، نخستین ساحران، گروهی از برجسته‌ترین ماجراجوها را با خود به مأموریتی خطرناک در ویرانه‌های دوران گذشته برده است. منفورترین زن سرزمین جنوبی، ترسناک‌ترین مرد سرزمین شمالی و خودخواه‌ترین پسر سرزمین‌های متحد، گروهی عجیب، ولی مرگبار هستند. آنها شاید این بخت را داشته باشند که بتوانند بشریت را از بلای آدمخواران نجات دهند، البته اگر این همه از هم متنفر نباشند.

در ادامه، رازهای باستانی آشکار خواهند شد. نبردهای خونین به پیروزی و شکست خواهند انجامید و دشمنان دیرینه بخشوده خواهند شد، ولی نه پیش از آن که به دار آویخته شوند...

این کتاب با ۷۹۲ صفحه و قیمت ۶۰ هزار تومان منتشر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها