کامران اصغری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه اعتقاد به اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی در بعضی دستگاهها وجود ندارد ، گفت: همگرایی با ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در همه دستگاهها باید مورد توجه قرار گیرد و راهکارها در کارگروههای تخصصی بررسی شود.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۵۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل تعاون مازندران با تاکید برهمراهی دستگاهها برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: متاسفانه اعتقاد برای اجرایی شدن این سیاست ها در برخی دستگاهها وجود ندارد.

کامران اصغری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه  اعتقاد به اجرایی کردن سیاست های  اقتصاد مقاومتی در بعضی دستگاهها وجود ندارد ، گفت: همگرایی با ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در همه دستگاهها باید مورد توجه قرار گیرد و راهکارها در کارگروههای تخصصی بررسی شود.

وی ادامه داد: همراهی کارشناسان با مدیران دستگاهها باید به گونه ای باشد که موانع و مشکلات تحقق سیاست ها را به خوبی روشن سازد.

اصغری  به سیاست های  ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی در بخش تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اشاره و  تصریح کرد: در این حوزه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت های موجود برای توسعه  اقتصادی و رونق در بخش کسب و کار انجام خواهد داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ابراز امیدواری کرد: ضمانت اجرایی  تصمیماتی که در  ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران  گرفته می شود مورد نظر قرار گیرد تا مدیران دستگاهها در بیان موانع موجود و رفع آن بیشتر تلاش کنند.

وی به صدور بخش نامه ها اشاره کردو بررسی آن را با دیدگاه کارشناسی خواستارشدو  خاطر نشان کرد: باید به بدنه اجرایی و کارشناسی فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان تاکید بیشتری شود تا مسائل  با نگاه کارشناسی عملیاتی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها