بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان زرند؛
بسیج دانشجویی شهرستان زرند با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مسئولین باید در پی راه حلی باشند تا مردم بی پناه زلزله زده درکنار درد آوارگی و ویرانی خانه هایی که با مشقت کار و کارگری بنا کرده اند دیگر درد سرما و بی کسی را نچشند، مردمی که در تمام عرصه ها از دولت ومسولین و نظام حمایت کرده و امروز منتظر یاری مسئولین و دولت مردان هستند.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۶۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  در کرمان ،  بعد از گذشت بیش از دو هفته از زلزله کوهبنان و کم توجهی مسئولین به این منطقه زلزله زده؛ بسیج دانشجویی شهرستان زرند بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«در پی حادثه طبیعی اما سخت و درناک زلزله شهرستان کوهبنان امتحانی در پیش رو گذاشته شد تا مردم و مسئولین وظیفه خود را انجام دهند و در این آزمون الهی رضایت حضرت حق را کسب نمایند و مردم با صبر و استقامت و مسولین با انجام وظیفه مورد رضای خداوند قرار گیرند.اما نباید غافل از بی تدبیری و کوتاهی بعضی از مسولینی شد که در این روزهای سرد کوهبنان و جور تعهد خویش را فراموش کرده اند یا به فراموشی سپرده اند.در طول تاریخ، هیچ دوره ای  خالی از مشکلات نبوده وهر کدام به هر نحوی گریبان گیرمردم جامعه شدند، مشکلاتی که هرگز نتوانسته مردم شریف ایران اسلامی را به ستوه آورد، اما بی تدبیری برخی از مسولین مردم را نگران وآنها را سخت در مضیقه گذاشته، برخی از مصائب که به واسطه زلزله به مردم وارد شده جانکاه ودردناک است ولی عدم توجه وکم کاری بعضی از مدیران غیرقابل تحمل وعصفناک . درپی زلزله کوهبنان و تعلل در خدمت رسانی امری خلاف انتظار بوده اما تاکی مردم باید در مضیقه باشند ، این مردم که ولی نعمت این حکومت و ستون های این جامعه هستند. مسئولین باید به فکر مکانی امن برای مردم زلزله زده باشند که قرار نباشد زمستان سوزناک را درچادر بسر برده و این بی تدبیری و یا عدم مسولیت پذیری بعضی از مسئولین آرام و بی صدا جان مردم شریف منطقه زلزله زده ی کوهبنان را بگیرد.

و شاید با تدبیر عاقلانه ای برای این مردم میشد شاهد فقدان و سوختن این جوان ۲۵ساله در آتش بی تدبیری نباشیم.

تاکی مردم باید چوب بی تدبیری  بعضی از مسولین را متحمل شوند. مسئولین باید در پی راه حلی باشند تا مردم بی پناه زلزله زده درکنار درد آوارگی و ویرانی خانه هایی که با مشقت کار و کارگری بنا کرده اند دیگر درد سرما و بی کسی را نچشند، مردمی که در تمام عرصه ها از دولت ومسولین و نظام حمایت کرده و امروز منتظر یاری مسئولین و دولت مردان هستند.

«وسلام علیکم و رحمه الله»

«شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجوئی شهرستان زرند»

انتهای پیام/

ارسال نظرات