خبرهای داغ:
رئیس اداره ثبت و احوال مراغه از افزایش 16 درصدی آمار طلاق در 9 ماهه امسال در این شهرستان خبرداد و گفت: تعداد طلاق ثبت شده در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 72 مورد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۷۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

علیرضا شمس دانش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: از ابتدای سال تاکنون 501 مورد طلاق در این شهرستان ثبت شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 429 مورد بوده است.
وی با اشاره به رتبه دوم این شهرستان در استان در زمینه ثبت طلاق، گفت: میانگین سن مردان در این واقعه ها 34 سال و متوسط سن زنان نیز 30 سال بوده است.
شمس دانش همچنین با اشاره به افزایش 1.4 درصدی ازدواج در این شهرستان گفت: امسال یک هزار و 739 مورد ازدواج در این شهرستان به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که یک هزار و 715 مورد بوده، 245 مورد افزایش داشته است.
وی با اشاره به رتبه دوم این شهرستان در زمینه ازدواج در آذربایجان شرقی اضافه کرد: میانگین سن مردان در واقعه ازدواج 28 و در بین زنان نیز 23 سال است.
رئیس اداره ثبت و احوال مراغه همچنبن از ثبت سه هزار و 501 مورد ولادت در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبرداد و گفت: این میزان ولادت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 69 مورد و 1.9 درصد کاهش داشته است.
شمس دانش افزود: در این مدت نیز یک هزار و 65 مورد وفات در این شهرستان به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته 6 مورد کاهش یافته است.
وی ادامه داد: بیشترین علت ثبت وفات در این شهرستان به ترتیب بیماری های قلبی و عروقی، بیماری های تنفسی، سرطان و تومور، حوادث غیرعمدی و بیماری های گوارشی است.
وی اضافه کرد: این شهرستان از نظر میزان ولادت، وفات، ازدواج و طلاق در 9 ماه امسال، به ترتیب 7.5، 6.5، 6 و هفت درصد وقایغ حیاتی آذربایجان شرقی را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظرات