حسن خورشیدی
اردوهای جهادی از ابتکارات بسیار خوب و اثرگذار بسیج در حوزه خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌منت به محرومان و مستضعفان
کد خبر: ۸۹۷۴۶۸۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
در پی سفر سردار ترابی۳ طرح عمرانی در شهرستان بشاگرد با اعتبار یک میلیارد وهفتصدوپنجاه میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، ۳ طرح در شهرستان بشاگرد با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
این طرح ها شامل مسجد شهرک امام خمینی سردشت و دو باب خانه عالم در روستاهای شه بابک ودرالوی می باشند که همگی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بشاگرد به اتمام رسیده اند.

سرهنگ محمود سلیمانی فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگاراظهار کرد: برای ساخت مسجدشهرک امام خمینی سردشت و دو باب خانه عالم در روستاهای شه بابک ودرالوی اعتبار یک میلیارد وهفتصدوپنجاه میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی افزود: مسجد شهرک امام خمینی با زیر بنای 180متر مربع با کل هزینه هفتصد وپنجاه میلیون ریال بوده که توسط سپاه و با مشارکت مردم منطقه صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد بیان نمود:۲باب خانه عالم در بخش مرکزی شهرستان بشاگرد که یکی در روستای شه بابک با زیر بنای 90مترمربع با کل هزینه 500میلیون ریال ودیگری در روستای درالوی با زیر بنای 80متر مربع باکل هزینه500میلیون ریال هزینه در بر داشته که توسط سپاه و مشارکت مردمی تأمین اعتبار و افتتاح گردید.
سلیمانی افزود: اردوهای جهادی از ابتکارات بسیار خوب و اثرگذار بسیج در حوزه خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌منت به محرومان و مستضعفان و همچنین آباد کردن مناطق محروم درکشور است که به لطف خداوند منان در بشاگرد نیز با همکاری و مشارکت مردم پا گرفته و هر روز با قوت و قدرت بیشتری به راه خود ادامه می‌دهد.
خبر نگار : بسیجی حسن خورشیدی
ارسال نظرات