سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در همایش بسیج، عزت، اقتدار، قانون مداری و رعایت حقوق شهروندی گفت: بسیجیان بطور شبانه روزی در راستای دفاع از حقوق شهروندی در تلاشند.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۸۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سردار محمد یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در همایش بسیج، عزت، اقتدار، قانون مداری و رعایت حقوق شهروندی و در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: نشست هایی از این دست می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر اجرای ماموریت بسیج داشته باشد زیرا بسیجیان ما برای حقوق شهروندی ارزش قائلند و همه تلاش شان برای رعایت این مهم است و چنانچه در جایی عده ای حقوق شهروندان را رعایت نکنند بسیجیان وارد عمل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش درخصوص مسائلی که ممکن است بین ماموریت های سازمان قضایی نیروهای مسلح با سپاه و بسیج خللی ایجاد کند مباحثی مطرح شد و نقطه نظرات مختلف مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم این انس و همدلی نهادهای انقلابی با یکدیگر موجب افزایش قانون مداری در کشور گردد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ درخصوص کار و مدیریت جهادی و همچنین خدمت رسانی به مردم شریف ایران گفت: ما در مدیریت جهادی ضمن اینکه برخلاف قانون عمل نمی کنیم ولیکن منتظر تشریفات قانونی هم  نیستیم و همه توجه ما این است که در راستای کار جهادی و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران بشتابیم و شما می توانید نمونه این کار جهادی نیروهای بسیج را در مناطق زلزله زده غرب کشور مشاهده کنید.

وی افزود: دغدغه دیگر ما اینست که امر آموزش و اطلاع رسانی را در کنار یکدیگر مورد توجه قرار دهیم لذا بنا داریم در نواحی و حوزه های مقاومت، بسیجیان را آموزش دهیم تا مسئولیت ها و مخاطرات این مجموعه ی مردمی خدمتگزار بطور کامل و دقیق در ماموریت ها لحاظ شود.

سردار یزدی در پایان پیرامون اینکه ما باید مواظب باشیم گرفتار عناوین و لباس ها نشویم گفت: بچه های سپاه و بسیج با تمام توان و از روی اخلاص، در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف ایران تلاش می کنند و در این راه هرگز به دنبال پرونده سازی نیستند که بخواهند کار دستگاه قضایی را سنگین تر کنند ولیکن مسئولین قضایی نیز باید این قشر از نیروهای انقلابی جهادگر را درک کنند و دغدغه های آنان را مورد توجه و عنایت قرار دهند.

ارسال نظرات