خبرهای داغ:
گفت‌وگو با زوج کارآفرین:

زوج خوش‌ذوق سمنانی که با صنعت چاپ کارآفرین شدند

زوج خوش‌ذوق شهرستان سمنان که با طراحی، چاپ بنر و پوسترهای تبلیغاتی به زندگی خودرنگ بخشیده و علاوه بر کارآفرینی موفق، دو فرصت شغلی ایجاد کردند.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۹۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مسلم مقیسه، کارآفرین سمنانی که با همسر خود دریکی از مغازه‌های شهرستان سمنان به کار طراحی، چاپ بنر  و پوسترهای تبلیغاتی مشغول است گفت: پس از فعالیت چندساله خود دریکی از چاپخانه‌های این شهرستان با کسب تجربه کافی و دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد استان سمنان یک مغازه  راه‌اندازی کردم.
  وی با اشاره به اینکه در سال ۹۵ با مراجعه به واحد اشتغال و خو کفایی کمیته امداد استان سمنان ۱۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردم افزود: با ۳۵ میلیون تومان سرمایه‌ای که خودم داشتم توانستم علاوه بر تهیه مغازه تجهیزات لازم را برای صنعت چاپ تهیه کنم.
  کارآفرین سمنانی به مشغول شدن خود و همسر خود به صورت مستقیم اشاره کرد و گفت: پنج نفر غیر مستقیم با این مغازه مشغول به کار هستند.
  مسلم مقیسه عمده خدمات ارائه‌شده در این مغازه را طرحی و چاپ بنر، فلکس، عکس، تهیه قاب عکس، اعلامیه و تراکت برشمرد و گفت: تاکنون پنج مرحله بازدید از این مغازه  از سوی واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان باهدف پایدارسازی اشتغال  انجام‌شده است. 
  وی بابیان اینکه هزینه خرید هر دستگاه برای چاپ بنر  ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است و با توجه به پیشرفت فناوری نیاز به تعویض دستگاه فعلی و توسعه این مغازه‌دارم افزود: نیازمند ۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از طریق کمیته امداد هستم.
  کارآفرین سمنانی از درآمد  ماهانه دو میلیون تومانی این مغازه خبر داد و گفت: از مجموع این درآمد  ماهانه ۸۰۰  هزار تومان بابت اجاره مغازه و سایر هزینه‌های جاری پرداخت  می‌شود.
وی یادآور شد: یکی از روش‌های موفقیت برای پایدارسازی، افزایش تولید، گسترش فضای کسب و کار و درنتیجه افزایش درآمد  تبلیغات گسترده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها