خبرهای داغ:
نقد ویرانگر:

منتقدین امام معصوم معاویه را بر اسلام حاکم کردند

به فرموده امیرمومنان برخی دین را همانند پوستینی وارونه به تن کردند که این کلام گهربار معصوم همواره در طول تاریخ مشاهده شده است حالا دین و انقلاب در خدمت اهداف سیاسی قرار گرفته تا عده ای به توافق پشت پرده برسند و انقلاب و اسلام را ابزار رسیدن به اهداف ناکارآمد خود قراردهند.
کد خبر: ۸۹۷۴۷۰۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

خبرگزاری بسیج در قزوین: بازی با مقدسات برای مطامع شخصی و ناکار آمدی به مسائلی دامن می زند که اساس انقلاب را هدف قرار می دهد، پس از اینکه عاشورا سراسر مذاکره شد وامام حسین (ع)با عمرسعد ساعت ها مذاکره کرد،توبه حر و حالا باز تولید شبهات دوران اصلاحات با عنوان نقد امام معصوم هم جایز است به افاضات آقایان افزوده شد.
به فرموده امیرمومنان برخی دین را همانند پوستینی وارونه به تن کردند که این کلام گهربار معصوم همواره در طول تاریخ مشاهده شده است حالا دین و انقلاب در خدمت اهداف سیاسی قرار گرفته تا عده ای به توافق پشت پرده برسند و انقلاب و اسلام را ابزار رسیدن به اهداف ناکارآمد خود قراردهند.
انسان متعجب می شود کسانی که لباس دین به تن دارند بیشترین تحریف از انقلاب و شیعه ناب را به جامعه تزریق می کنند برخی از مواضعی که از طرف آقایان بیان می شود به اندازه ای ناپخته و خام است که انسان از تحصیلات این افراد در حوزه دین به شک و تردید می افتد.
آیا امام معصوم را می توان نقد کرد؟ امام معصوم قابل نقد نیست زیرا از هرعیب و اشتباه مبرا است و نمونه انسان کامل بوده و اگراندکی سواد دینی داشته باشید متوجه خواهید شد که امام حسین (ع) در کربلا با اینکه نتیجه اش در مبارزه مبرهن بود هرگز توسط ابوالفضل عباس سقای کربلا مورد نقد قرار نگرفت،چرا در میدان رزم و شب عاشورا 72 نفر از یاران با وفای آن حضرت با اینکه مرگ و شهادت را به وضوح می دیدند فقط فریاد زدند که به خدا قسم دست از یاری تو برنخواهیم داشت!!
زهیر بن قین که در رفاه و ترنم دنیوی بود با وعده شهادت به امام مظلوم پیوست و فریاد زد که اگر هزاران بار زنده شوم و بمیرم دست از یاری تو بر نخواهیم داشت، بله جناب حقوقدان ! بسیاری از دنیا طلبان و نادان ها هم امام مظلوم دشت نینوا را نصیحت کردند و اعمالش را نقد کردند تا برای چند روز دنیا بهانه ای برای فرار از درد و رنج برای اسلام داشته باشد.
چقدر تفاوت وجود دارد در برداشت ها و شخصیت های امت اسلامی که راه الهی را با بیراهه معاوضه می کنند؟
اسلام آن قدر مهم و با ارزش است که برای زنده نگه داشتنش چهارده معصوم جان دادند و انبیا و اولیا برایش جانفشانی کردند علی در محرابش برای اسلام در خون می غلطتد و حسین در کربلا زیر سم هزاران اسب می رود در دفاع مقدس هزاران نفر از جوانان برای ماندن انقلاب اسلامی زیر شنی تانک ها جان می دهند تا اینکه اسلام زنده بماند و طبق فرموده امام مستضعفان همه ما باید فدای اسلام شویم اما در سپهر سیاست یکی پیدا می شود که فریاد می زند و بنام دلسوزی برای مردم ،اسلام را فدای مطامع سیاسی وشعارهای عوام پسند می کنند.
اگر کسی امام معصوم را خطاب قرار می داد و می فرمودند که به من مشاوره بدهید و مرا نقد کنید، به خاطر این بود که راه و رسم حکومت داری را برای نسل های آینده که مدیرانش معصوم نیستند به امت بیاموزند و مظلومیت پیامبر و امام معصوم بود که افراد نادان اورا خطاب قرارمی دادند و بنام نقد تخریبش می کردند.
امام معصوم که تمام احکام امت اسلام از او منبعث می شود و طبق فرموده خدای متعال بدون امامت دین کامل نمی شود کدام عقل سلیم می گوید که انسان سرچشمه و اتصال به خدای متعال را می تواند نقد کند و نقاط ضعفش را گوشزد کنند.
نقد به امام معصوم به معنای تقابل با اسلام ناب و نظاره گر بودن ذبح اسلام ناب محمدی می باشد و از طرف هرکس خیانت به اسلام و انقلاب است. نقد امام معصوم در هیچ ظرفی نمی گنجد،کسانیکه امام معصوم را مورد نقد قرار دهند مشرکانی هستند که می دانند بودن امامت برایشان مشکل ساز است و دستشان از چپاول ملت کوتاه می شود.
کسانی که امام معصوم را نقد کردند در واقعه کربلا نظاره گر جنایت و ذبح امام بودند و با نظاره میدان خود را عقل کل می دانستند اما پس از قائله تسلط مشرکان سفیانی را بر امت اسلام جشن گرفتندو دیگر جرات بازگو کردن و نقد حاکمان را نداشتند.
در نهایت برای رضایت جبهه کفر در قربانی کردن معصومین سبقت گرفتند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار