خبرهای داغ:
محمد رضایی
سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان : انتخاب شهدای شاخص بسیج فرصتی مناسبی است برای بزرگداشت ، الگو پردازی و حماسه از سبک زندگی شهدای والا مقام دفاع مقدس و انتقال ویژگی های شخصیتی شهدا به جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان و فرهنگ سازی در حوزه مقاومت ،ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۸۹۷۴۷۱۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ، سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در کنگره شهید شخص سال 96 بسیج کارمندان کشور سردار شهید حاج علی فارسی گفت: انتخاب شهدای شاخص بسیج فرصت مناسبی است برای بزرگداشت و الگو پردازی و حماسه از سبک زندگی شهدای والا مقام دفاع مقدس و انتقال ویژگی های شخصیتی شهدا به جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان و فرهنگ سازی در حوزه مقاومت، ایثار و شهادت است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در ادامه گزارشی از روند تشکیل کمیته های برگزاری کنگره ارائه نمود و گفت اولین جلسه شروع به کار این ماموریت در اردیبهشت سال جاری در محضر حضرت آیت اله نمازی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار گردید و جلساتی در این راستا در سطح سازمان بسیج ،وزارت جهاد کشاورزی و سپاه صاحب الزمان (عج) و رده شهرستانی برگزار شد.

همچنین ایشان از رونمایی کتاب آفتاب کویر که مشتمل بر مجموعه خاطرات و روش های مدیریتی شهید والامقام حاج علی فارسی است در پایان کنگره خبر داد در ادامه ایشان گفت: در خصوص شهدای شاخص که در کشور معرفی می شوند نباید تنها به برگزاری گنگره و اجلاسیه اکتفا شود و امید است درس هایی از مدیریت جهادی که رمز شهادت این عزیزان است سرلوحه کار مدیریتی کشور قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده در پایان اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توسط همه ی مسئولان امر در کشور را خواستار شد و گفت در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی اجرای فرامین مقام معظم رهبری راهگشا و نقطه آرامش و امید است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار