فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با هر نوع تهدیدی؛ پناه بردن به قرآن هنگام بروز فتنه را کلید پیروزی دانست.
کد خبر: ۸۹۷۴۷۵۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم (علیه السلام) در جلسه شورای فرماندهی یگان، کمک و استمداد گرفتن از خداوند متعال و کلام وحی، پناه بردن به قرآن کریم را طبق فرمایش گهر بار ائمه معصومین بهترین و موثرترین راه برای پیروزی برفتنه ها عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار علی افضلی، با اشاره به وقایع روزهای اخیر و حمایت جانانه مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی از آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت های انقلابی، بروز فتنه ها و ناکام ماندن دشمنان در دستیابی به اهداف خود را در ایران اسلامی امری همیشگی دانست.

وی افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی ملت و دولت همیشه و همیشه در معرض فتنه ها و توطئه های بیشماری از طرف اجانب و مزدوران آنها در منطقه بوده اند، چه در عرصه نظامی و یا در عرصه های دیگر مثل فرهنگی و اقتصادی و سیاسی؛ ولی با این حال ناکام گذاشتن این دسیسه ها از طرف مردم امری ستودنی و قابل تقدیر است.

افضلی در ادامه با اشاره به هوشیاری و توان بالای آمادگی رزمی نیروها و کارکنان این تیپ و دیگر نیروهای مسلح در زمینه هرگونه تهدید نظامی و فرهنگی بیان داشت: دشمن جری تر شده و با این رسوایی هایی که در دهه اخیر برایش اتفاق افتاده است سعی دارد ضربات بعدی را سنجیده تر و محکم تر وارد کند؛ ولی این را بداند که ما مقتدایمان امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام است و مابخش کوچکی از خیل بیشمار سربازان او هستیم . رهبرمان نایب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است و دست اشاره او فرمان جهاد و نثار خونمان می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در آمادگی کامل برای مقابله با هرنوع تهدیدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب قرار دارند، ارتقای آمادگی های رزمی، بصیرتی، فرهنگی و اعتقادی و معنوی را سرلوحه برنامه های این یگان عنوان کرد.

ارسال نظرات