مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران:

تعصب و دین داری شما پزشک بدون مرز در انتشار مقاله مظلومیت شهدای شیمیایی در امریکا مورد تقدیر ماست

لازم می‌دانیم صمیمانه از تعصب و مراتب دین‌داری و میهن‌پرستی جنابعالی(دکتر عمادی- پزشک بدون مرز) و از علم و دانش و مدیریت شما که منجر به انتشار مقاله در خصوص اثبات حقانیت و مظلومیت جانبازان و شهدای شیمیایی در مجله سایِنس آمریکا شد، مراتب تقدیر، تشکر و سپاس‌گزاری خود را اعلام می‌دارم.
کد خبر: ۸۹۷۴۷۷۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، در پی تلاش‌های پزشک بدون مرز دکتر سیدناصر عمادی در زمینه چاپ مقاله «شهدای شیمیایی» در مجله معتبر جهانی سایِنس آمریکا که برای نخستین‌بار حقانیت و مظلومیت شهدا و جانبازان شیمیایی کشورمان در چنین سطحی از ظرفیت رسانه‌ای غرب، بیان شد، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به‌واسطه چنین افتخار و کوششی پیامی بدین شرح صادر کرد.

در متن پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران آمده است: جناب آقای دکتر سیدناصر عمادی پزشک بدون مرز! تلاش و کوشش جنابعالی که خود نیز از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس هستید، از زمان جنگ تحمیلی به‌عنوان مدافع کشور و پس از آن به‌عنوان محقق و پژوهشگر ایثارگر که لسان ناطق همه آلام جانبازان شیمیایی کشور بوده‌اید و بارها با ارائه مقالات و سخنرانی‌ها در مجامع ملی و بین‌المللی دفاع از حقانیت و مظلومیت جانبازان شیمیایی را با مستندات علمی و اجتماعی به اثبات رساندید تا نام این اسطوره‌های تاریخ دفاع، ایثار و شهادت هرگز به نسیان و فراموشی نرود، اقدامی کم‌نظیر و قابل ستایش است.

اما این‌بار نقش بی‌بدیل جنابعالی که محصول سال‌ها تلاش صادقانه و خالصانه علمی و عملی بوده، آثار نافذش را به نام مقدس و مطهر شهدای شیمیایی در معتبرترین و معروفترین مجله علمی و خبری دنیا آن هم در کشور آمریکا با صلابت و استوار آشکار کرد.

انتشار مقاله حقانیت جانبازان شیمیایی با عنوان سر مقاله بسیار قابل تأمل «شهدای شیمیایی» نشان داد که جنابعالی با تعصب به صیانت از دین و میهن و با کلام منطق و مستند علم و دانش، دنیا را به غفلت 8 سال حملات شیمیایی علیه کشور و مردم این آب و خاک آگاه کردید.

بدین لحاظ لازم می‌دانیم صمیمانه هم از تعصب و مراتب دین‌داری و میهن‌پرستی جنابعالی و هم از علم و دانش و مدیریت شما که منجر به انتشار این مقاله در اثبات حقانیت و مظلومیت جانبازان و شهدای شیمیایی در مجله سایِنس آمریکا شد، مراتب تقدیر، تشکر و سپاس‌گزاری خود را اعلام می‌دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار