خبرهای داغ:

سبک زندگی اسلامی باید در عمل معلوم باشد

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه گفت: سبک زندگی اسلامی باید در عمل و زندگی ها معلوم باشد.
کد خبر: ۸۹۷۴۷۹۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه، اظهار داشت: اساسا سبک زندگی اسلامی، عبودیت است و این عبودیت طبق فرمایش امام صادق(ع) بر چهار اصل استوار است: برخورد با خدا، برخورد با خود، برخورد با خلق و برخورد با دنیا است.

 

حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی گفت: اینکه به طور کلی سبک زندگی انسانی عبودیت است متاسفانه از زندگی اسلامی که براساس آیات و روایات است خیلی فاصله گرفته ایم و فقط نام آن را به یدک می کشیم و در زندگی هایمان کاربردی ندارد.

 

وی تصریح کرد: قبلا هر وقت می خواستیم از یک شخص به عنوان مومن و یا بچه مذهبی یاد کنیم می گفتیم که مومن کسی است که انجام واجبات و ترک محرمات داشته باشد و حتی مقید به مستحبات هم باشد اما الان دیگر اگر کسی فقط نماز بخواند  آن را مومن و یا بچه مذهبی می خوانیم، این کجایش مذهبی است؟ اگر واقعا نمازش، نماز باشد باید آن نماز (تنها عن الفحشا والمنکر ) باشد.

 

حجت السلام تیشه کنی تاکید کرد: ما اگر بخواهیم دستورات قرآن و اسلام و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) را اجرا کنیم باید در عمل و زندگی ها معلوم باشد نه اینکه در حد شعار و حرف باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار