خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز:

زخم برجام همواره بر پیکره نظام باقی خواهد ماند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز اذعان کرد: اعتماد بی‌جا به دشمنی مثل آمریکا و رئیس‌جمهور آن ترامپ که هیچ چیز را در هیچ عرصه‌ای قبول نداشته و تنها همچون یک تاجر به دنبال منافع خود است یقینا اشتباهی بزرگ و غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۸۹۷۴۸۰۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اظهارات اخیر رئیس‌جمهور امریکا در خصوص تحریمات اخیر اظهار کرد: زخم‌های به جا مانده از توافق‌نامه برجام همواره بر پیکره نظام وجود خواهد داشت.
وی با اشاره به توافق‌نامه برجام و بدعهدی‌های آمریکا تصریح کرد: اعتماد بی‌جا به دشمنی مثل آمریکا و رئیس‌جمهور آن ترامپ که هیچ چیز را در هیچ عرصه‌ای قبول نداشته و تنها همچون یک تاجر به دنبال منافع خود است یقینا اشتباهی بزرگ و غیرقابل انکار است.
این مسئول در ادامه مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به آمریکا و توافق با آمریکا خوش‌بین نبوده و بدعهدی‌های آنان را برای مسئولین و تیم مذاکره‌کننده گوشزد کردند ولی متاسفانه به این گوشزدها و خط قرمزها توجهی نشده و ما امتیازات بسیاری را در توافق‌نامه برجام از دست دادیم.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه البرز با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور امریکا تبیین کرد: حرکت ترامپ به نحوی پشت پازدن و خروج از توافقات برجام است که علیرغم پایبندی ایران به برجام راضی به قبول حداقل امتیازها نیز برای ایران نیست.
شجاعی‌مهر تشریح کرد: آمریکا هرگز حاضر به قبول کردن به رسمیت شناختن ایران نبوده و امروز نیز با توجه به جریانات و ناآرامی‌های اخیر در تلاش هستند تا با ایجاد فشار بیشتر به ایران امتیازات بیشتری را از ما سلب کنند.
وی متذکر شد: شرایط ایجاد شده ایجاب می‌کند که مردم و مسئولین با آگاهی بیشتر در صحنه حضور داشته و تیم مذاکره‌کننده نیز بسیار هوشیارانه عمل کند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه البرز در بخش پایانی این گفت و گو با اشاره به سخنی از رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: ما به آمریکا بدهکار نیستیم و مذاکرات ما با امریکا تنها در مورد مسائل هسته‌ای است و هرگز نباید موضاعات دیگر را درگیر مذاکراتمان با آمریکا کنیم.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها