جانشین فرمانده سپاه لرستان:

سلامتی و امنیت ارزشمندترین مطالبه مردم از نظام است/ تعرض دشمن با مقابله جوانان ما روبه‌رو می‌شود

جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: دائماً تجربه کردیم که سلامتی و امنیت را مردم ارزشمندترین چیز از نظام مطالبه می‌کنند و اگر امنیت از کشور ما دور شود مطمینا برگرداندن به ابن حالت امنیت با هزینه‌های سرسام‌آور قابل جبران نیست.
کد خبر: ۸۹۷۴۸۵۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ حبیب‌الله توکلی در دومین محفل انس و مودت ویژه بازنشستگان و همسران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار داشت: بازنشستگی امری طبیعی در همه نهادها، ادارات و ارگان‌ها است اما در سپاه بازنشستگی را آغاز فعالیت میدانیم.

وی با اشاره به اینکه در دنیا رسم براین است که بعد از اتمام خدمت 30 ساله ارتباط سازمانی با سازمان قطع می‌شود اما در سپاه این‌گونه نیست افزود: دو گروه سپاه را اداره می‌کند یکی شاغلین هستند و سپاه دیگری که د ر سایه و در هنگام خطر به میدان می‌آیند نسل اولی است که سبب به وجود آمدن انقلاب اسلامی شد و افرادی که خدمت آن‌ها با پیروزی انقلاب اسلامی همراه بود، شرایط سخت‌تری را دیدند.

جانشین فرمانده سپاه لرستان بیان کرد: حضور در کردستان، آذربایجان، درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب، خلق عرب، چریک‌های فدایی خلق، منافقین و درر گیری با تروریست‌های داخلی از تجربیاتی بود که نیروهای سپاه آن دوران بدون آموزش به مقابله ایستادند و افتخار می‌کنیم امروزه سپاه ما مملو از افراد متخصص و آموزش‌دیده است و هرگاه که سپاه احساس خطر می‌کند دست یاری به‌سوی بازنشستگان دراز می‌کند.

وی با اشاره به حوادثی که در دی‌ماه سال جاری در سطح کشور به‌ویژه در لرستان اتفاق افتاد، عنوان کرد: در اتفاق‌های اخیر در سطح کشور بازنشستگان جز افرادی بودند که بدون دعوت و فراخوان در مقابل اغتشاش‌گران ایستادید و نگاه تکلیفی آن‌ها را به صحنه کشاند که علیرغم مشکلات فراوانی ازجمله مشکلات معیشتی و ... گله و شکایت را کنار گذاشته و انقلابی و تکلیفی وارد میدان شدند تا بساط فتنه را برچینید تا فتنه‌ای مانند فتنه 88 رخ ندهد.

توکلی بابیان اینکه این فتنه با طراحی طراحان منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، آمریکایی و سعودی‌ها اتفاق افتاد و اگر ادامه پیدا می‌کرد، شرایطی مانند شرایط سوریه به وجود می‌آمد، گفت: در سوریه اتفاق ساده‌ای افتاد و افرادی دست به اعتراض زدند و افرادی دستگیر شدند و خانواده‌های آن‌ها به خیابان ریختند به بهانه های ناکارآمدی و فساد در دستگاه‌های دولتی و نبود محبوبیت بشار اسد در بین مردم و همین سبب شد عربستان سعودی سیل انسان جانی و گروهک‌های اسلحه به دست به سوریه رسیدند.

 وی عنوان کرد: این حاصل تلاش چندماهه طراحان آمریکایی و اسراییلی بود که با استفاده از سلطنت‌طلب‌ها اغتشاش کردند؛ آری این افراد اگر واقعاً آریایی پرست هستند و پیامبر را عرب می‌دانند چرا با پول عرب به میدان آمدند.

 جانشین فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: در دو هفته گذشته لرها در صدر خبرهای دنیا بودند لرهای باغیرتی که همیشه همراه با ولایت بودند امروز به خاطر عده‌ای فریب‌خورده به میدان آمدند و آنچه نباید اتفاق می‌افتاد اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: در شهرستان دورود مشخص بود افرادی که به میدان آمده بودند با برنامه‌ریزی بود چراکه ابن سلاح‌هایی که به دست افراد معترض بود نشان داد که کاری داخلی نیست و کار انقلاب را تمام‌شده می‌دانستند.

توکلی با اشاره به اینکه امروز یک وظیفه و تکلیف انقلابی به عهده ما است، عنوان کرد: در سوم دی‌ماه بنا بود منافقان مرحله‌به‌مرحله کشور را در برگیرد و تا 22 بهمن کار را تمام کنند امروز نیز فروکش نکرده و اقشار مختلفی را تحریک می‌کنند که اغتشاش کند.

وی بابیان اینکه دائماً تجربه کردیم که سلامتی و امنیت را مردم ارزشمندترین چیز از نظام مطالبه می‌کنند، افزود: اگر امنیت از کشو ر ما دور شود مطمینا برگرداندن به ابن حالت امنیت با هزینه‌های سرسام‌آور قابل جبران نیست.

جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه صحنه‌هایی در سوریه و عراق دیدیم حمله گروه‌های تروریستی و اسیر کردن زن و دختران سوری‌ها اتفاق می‌افتاد، بیان کرد: صدها گروه تروریستی در مرز منتظر بودند تا اتفاقاتی که در سوریه رخ‌داده را در کشور انجام دهند لذا هوشیاری و آمادگی می‌تواند نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند رهبر می‌گویید پست را خالی نکنیم.

وی گفت: افراد سلطنت‌طلبی‌هایی که شعار رضاشاه روحت شاد را سر می‌دادند شاید ندادند اما افراد آن دوران خوب می‌دانند که در دوران رضاشاه ضریب هوشی ایرانی‌ها را پایین می‌دانسته درحالی‌که دستاوردهای اکنون قابل‌مقایسه با قبل از انقلاب نیست، وضعیت بهداشت، راه، مخابرات، سدسازی، ارباب‌ورعیتی و ...درگذشته بیداد می‌کرد و امروزه در این زمینه‌ها دستاوردهای خوبی کسب کرده‌ایم.

توکلی اظهار داشت: امروز افرادی که با ساک‌های پر از این کشور فرار کردند در ان سوی آب‌ها برای ما نقشه می‌کشند. اگردر سال 51،  5 میلیارد دلار از محل فروش نفت از امریکا صرف زیرساخت‌ها می‌شد مشکلات کنونی رخ نمی‌داد اما امروز ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین دستاورد است، عبور راحت از مرزهای عراق، دمشق و حرم حصرت زینب (س) در اختیار ما است که همه این‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه امروز هر کشوری تعرضی بخواهد انجام دهند با مقابله جوانان ما روبه‌رو می‌شود. افزود: بازنشستگان بیشترین هزینه را برای انقلاب داشته‌اید، افرادی که همه هستی خود را برای انقلاب هزینه کرده‌اند و حفظ انقلاب نظام و جمهوری اسلامی وظیفه همه ما است.

جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: امروز مفتخریم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درمی‌خواهیم جشن بگیریم.

وی عنوان کرد: بعد از فتنه 88 تحریم‌ها علیه ایران اعمال شد و امروز به بهانه دیگر تحریم‌ها دوباره از سر گرفته شد امروز همه تلاش آمریکایی‌ها متوجه این است ملت ایران را از صنعت موشکی محروم کند.

توکلی گفت: یک‌فاصله نسلی بین افرادی که ریش‌سفید هستند با بر فرزندان ما اتفاق افتاده و دائماً از فضای مجازی استفاده می‌کنند این عدم توجه به ما زنگ خطری است مراقب فرزندان خود باشیم که فرزان ما در این قضایا گرفتار نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار