خبرهای داغ:
اسقف اعظم ارامنه تهران تأکید کرد
اسقف اعظم ارامنه تهران از نیروی انتظامی به خاطر حفظ امنیت نهادهای ارامنه تشکر کرد و گفت:‌ برای تقدیر از شما هر چه بگوییم، کم است بنابراین صادقانه می‌گوییم خسته نباشید.
کد خبر: ۸۹۷۴۸۷۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیبوه سرکیسیان اسقف اعظم ارامنه تهران در جریان دیدار و تبریک سال نو میلادی سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشکر از حضور رئیس پلیس پایتخت اظهار داشت: این اعیادی که ما برگزار می‌کنیم به نوعی عید برای همه ایرانیان است چرا که ما به واسطه تولد حضرت مسیح (ع) به محبت،‌ دوستی، یکپارچگی، عشق و علقه به وطن توجه می‌کنیم.

اسقف اعظم ارامنه تهران تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران مبانی و اصول ادیان الهی مورد توجه واقع شده و امروز بیش از گذشته مردم ایران از برکات ادیان الهی ـ‌ با اعتقاد به هر کدام که دارند ـ بهره‌مند هستند.

وی گفت: ما به عنوان مردمی که دارای چشم‌انداز و دورنمایی هستیم تلاش می‌کنیم تا مبنای دینی را برقرار کنیم.

سرکیسیان  با تشکر از حضور رئیس پلیس و همراهان وی اظهار امیدواری کرد: برکات خدا در مسیر خدمات شما قرار بگیرد و در مسیر خدایی گام بردارید.

وی گفت: می‌دانیم که در همه این اعیاد نیروی انتظامی و دست‌اندرکاران به خوبی برای حفظ امنیت نهادهای ما تلاش کردند که هر چه سخن در این زمینه بگوییم برای تقدیر از شما کم است بنابر این صادقانه می‌گوییم خسته نباشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها