معاون هماهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
معاون هماهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان مسئول کمیته بسیج است و در نواحی لرستان اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع در دهه فجر پیش‌بینی‌شده است.
کد خبر: ۸۹۷۴۹۴۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی حسین پازدار امروز در جلسه ستاد دهه فجر که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای مرور دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و باید فرآیند پیروزی انقلاب برای جوانان و نسل جدید بیان شود.

وی افزود: سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان مسئول کمیته بسیج است و در نواحی لرستان اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع در دهه فجر پیش‌بینی‌شده است.

معاون هماهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: اجرای رژه موتوری نیرو‌های مسلح از فرودگاه تا گلزار شهدا، برگزاری ایستگاه صلواتی و برگزاری مسابقات تیراندازی مدیران دستگاه‌ها ازجمله برنامه‌های دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای محله در دهه فجر برگزار می‌شود بیان کرد: مشارکت در برگزاری یادواره شهدای انقلاب و برگزاری همایش نقش زنان در انقلاب اسلامی توسط سپاه حضرت ابوالفضل (ع) از دیگر برنامه‌های این دهه است.

پازدار گفت: همچنین نماز وحدت در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود و همایش ایلات و طوایف نیز جز برنامه‌های بسیج است که تأثیرگذاری زیادی در جامعه ایجاد کرده است؛ اعزام تیم‌های درمان بسیج لرستان به مناطق محروم نیز انجام خواهد شد که اقدام ارزشمندی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات