خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در آیین افتتاح باجه پست بانک روستای نرج آباد مراغه با اشاره به همت مسئولان نظام برای رفع مشکلات جامعه گفت: رفع مشکلات و محرومیت زدایی در مناطق روستایی سیاست اصلی نظام و از اهداف انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۷۴۹۶۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: اقدامات انجام شده در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم و روستایی در نظام اسلامی بی نظیر بوده و خدمات بسیاری به مردم در این مناطق ارائه شده است.
وی ادامه داد: با وجود اقدامات و خدمات بزرگ در 40 سال گذشته، زیرسئوال بردن خدمات دولت ها به دلیل برخی تخلفات صحیح نیست.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: در سال های اخیر خدمات و طرح های بزرگی برای رفاه مردم مناطق محروم انجام شده که باید اطلاع رسانی و بازگویی شود.
وی با اشاره به ایجاد باجه های خدمات بانکی در مناطق روستایی گفت: اجرا و راه اندازی این مراکز حرکتی ارزنده برای رفاه و آسایش مردم روستایی بوده و جای تقدیر دارد.
حجت الاسلام پورمحمدی با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکل آب شرب روستای نرج آباد افزود: بر اساس قول مساعد مسئولان امر، این مشکل به زدوی مرتفع خواهد شد.
رئیس پست بانک مراغه نیز در این آیین با اشاره به راه اندازی باجه های بانکی در مناطق روستایی گفت: امسال هشت روستای شهرستان از خدمات این بانک بهره شده اند.
پورکیائی افزود: این باجه ها به صورت مستقل بوده و زیر نظر بانک مرکزی به ارائه خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، ارائه تسهیلات و دیگر خدمات بانکی به اهالی این روستاهای می پردازند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه 50 درصد از منابع صندوق توسعه ملی در اختیار پست بانک قرار داده شده لذا این بانک تسهیلات کم بهره به اقشار مختلف مردم بویژه روستاییان در زمینه های مختلف تولیدی و کارآفرینی و اقتصادی ارائه می دهد.

ارسال نظرات