رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هشترود در جمع خبرنگاران از ارائه وام های اشتغالزایی با سود زیر 10 درصد به روستاییان و عشایر خبر داد و گفت: این تسهیلات در راستای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار به متقاضیان پرداخت می شود.
کد خبر: ۸۹۷۴۹۸۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مالک لطفی زاده اظهار کرد: این وام ها از طریق منابع صندوق توسعه ملی تامین اعتبار شده و سود در نظرگرفته برای آن به صورت شناور و بین 6 تا 10 درصد است.
وی با بیان اینکه میزان اعتبار تخصیص یافته برای آذربایجان شرقی یک هزار و 510 میلیارد ریال بوده و مدت بازپرداخت آن با در نظر گرفتن دوره تنفس هفت سال است گفت: واجدین شرایط می توانند برای ثبت نام به سامانه kara.mcls.gov.ir مراجعه کرده و با توجه به طرحی که ارایه می کنند از تسهیلات بهره مند شوند.
لطفی زاده اضافه کرد: این وام ها برای تامین سرمایه در گردش نبوده و روستائیان و عشایر علاقمند به فعالیت در زمینه های پوشاک، کفش، مصنوعات چوبی، خشکبار، صنایع دستی، فرآورده های دامی، صنایع غذائی و تبدیلی، فرش دستبافت، گردشگری و زنبورداری می توانند به صورت انفرادی، کارفرمائی و یا تعاونی از آن استفاده کنند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هشترود در مورد وام مشاغل خانگی نیز اظهار کرد: اعتبار تخصیصی به شهرستان 12میلیارد و 410 میلیون ریال است که به صورت شناور بین ادارت صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع شده است.
لطفی زاده اضافه کرد: سقف تسهیلات خوداشتغالی برای افراد مستقل 50 میلیون ریال است اما بصورت پشتیبان تا 15 نفر و مبلغ 750 میلیون ریال قابل افزایش است.

ارسال نظرات