خبرهای داغ:
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قم خبر داد
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: در 115 روستای استان طرح هادی در فازهای مختلف اجرا شده است و به دنبال اجرای طرح هادی در مابقی روستاهای قم نیز هستیم.
کد خبر: ۸۹۷۵۰۰۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ولی رحمانی با اشاره به راه توسعه روستاهای استان قم اظهار کرد: توسعه روستاها از طریق ایجاد زیرساخت‌ها و ایجاد اشتغال ممکن است، بنیاد مسکن در این راستا طرح هادی را در روستاهای استان قم اجرا کرده است.

وی ادامه داد: کمتر از پنج درصد جمعیت استان قم در روستاها ساکن هستند و 125 روستا با جمعیت بالای 20 خانوار در این استان داریم. در 115 روستای استان قم طرح هادی در فازهای مختلف اجرا شده است و به دنبال اجرای طرح هادی در مابقی روستاها نیز هستیم.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم افزود: این استان، یک استان کوچک است و به این دلیل طرح هادی در بسیاری از روستاهای قم اجرا شده و وضعیت روستاهای قم به این لحاظ بهتر از روستاهای دیگر در کشور است.

رحمانی اشتغال را یک مساله مهم برای توسعه روستاها دانست و تصریح کرد: بنیاد مسکن در این راستا زمین با کاربری کارگاهی را در روستاها به افراد متقاضی واگذار می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در منظومه‌های روستایی به ظرفیت‌های روستاهای استان قم توجه و این ظرفیت‌ها به یک سند تبدیل می‌شود و سازمان های مرتبط می‌توانند برای کارهای مختلف همچون اشتغال از این سندها استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها