خبرهای داغ:
سرپرست معاونت فرمانداری تویسرکان گفت: برنامه‌های دهه فجر نوآورانه و در راستای تبیین و آگاه‌سازی آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان باشد.
کد خبر: ۸۹۷۵۰۲۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

اجرای برنامه‌های دهه فجر با تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوانبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، کریم برنوسی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر اظهار کرد: مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی در ایران مردمی بودن و دینی بودن آن است، چراکه طبقات مختلف، اقشار، دستجات، روحانیون، دانشجویان و همه آحاد مردم در آن حضور داشته‌اند، بنابراین در راستای عمل کردن به اهداف انقلاب باید این شاخص‌ها را برجسته کنیم.

وی با تاکید بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن آیین بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: روزهای پر از افتخار دهه مبارک فجر در تاریخ معاصر ایران آغاز فصل تازه‍‌ای بر تحقق رهایی مردم از بند استبداد داخلی و استعمار خارجی بود.

سرپرست معاونت فرمانداری تویسرکان افزود: شایسته است در این ایام مبارک همزمان با فضاسازی، آذین بندی میادین و اماکن عمومی با توجه به ایام فاطمیه با رعایت موازین و شئونات شرعی خلاقانه‌تر انجام شود.

وی گفت: برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی برای دهه مبارک سال جاری باید نوآورانه و در راستای تبیین و آگاه‌سازی آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان باشد.

برنوسی خواستار برنامه‌ریزی و هماهنگی کامل دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های دهه فجر سال جاری شد و افزود: فرصت دهه فجر برای بیان و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به نحو مطلوب  مغتنم شمرده شود.

وی در پایان سخنانش تاکید کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال بر محوریت گزینه‌های نظیر بصیرت‌افزایی، امید آفرینی و تقویت غرور ملی، دشمن شناسی، وحدت و همبستگی ملی، خودباوری و اعتماد به نفس، اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل و الهام بخشی تدوین و اجرایی شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات