مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه استان بوشهر خبر داد:
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه استان بوشهر از تکمیل شبکه آب شرب اردوگاه فاطمه زهراء(س) مارد واقع در شهرستان آبادان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۵۰۳۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری از بوشهر، سرگرد عبدالهادی صبحانی‌خواه صبح امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: رزمندگان اسلام و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزاتی و تنها با توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) در برابر دشمن تا بن دندان مسلح و مورد حمایت همه قدرت‌های دنیا ایستادند و پیروزمندانه عزت و افتخار را نصیب ملت ایران کردند.

صبحانی‌خواه تاکید کرد: انتقال نسل به نسل فرهنگ غنی ایثار، شهادت‌طلبی و دفاع مقدس وظیفه تک تک ماست و این توفیق امروز نصیب همه ما شده است که هر آنچه در دفاع مقدس انجام شده است را بازگو کنیم، این‌ها حسناتی است که جمع می‌‍شود و به تعبیر فرمانده معظم کل قوا این‌ها مجاهدت خاموش است.

وی با اشاره به اینکه توسعه کمی و کیفی اردوگاه‌ها و یادمان‌های شهدا برای حضور بیشتر زائران از اولویت برنامه‌های سازمان اردوئی است، بیان داشت: با بررسی نقاط قوت و ضعف و رفع نواقص و تقویت برجستگی‌ها و تعامل و تلاش هدفمند شاهد برگزاری هرچه بهتر راهیان نور دریایی در آینده باشیم.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه استان بوشهر از تکمیل شبکه آب شرب اردوگاه فاطمه زهراء(س) مارد واقع در شهرستان آبادان خبر داد و گفت: این شبکه بالغ بر 800 متر بوده و هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال داشته است.

صبحانی‌خواه با تشکر از همکاری‌های سازمان آب منطقه‌ای اهواز در به اتمام رسیدن این طرح، افزود: این شبکه با منبع 10 هزار لیتری  توسط شرکت آب منطقه‌ای تقویت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات