دستگیری شکارچیان متخلف و جمع آوری ۶۰ رشته دام هوایی در 4 شهر‌ مازندران

ماموران حفاظت محیط زیست مازندران با دستگیری 7شکارچی متخلف در 4 شهر آمل، بابلسر، بهشهر و سوادکوه توانستند ۶۰ رشته دام هوایی در استان را جمع آوری کنند.
کد خبر: ۸۹۷۵۰۹۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت وکنترل در شهر‌های آمل، بابلسر، سوادکوه و بهشهر ۷ شکارچی غیرمجاز  را به همراه ۷ قبضه سلاح شکاری دستگیر و بیش از ۶۰ رشته دام هوایی راجمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل درحین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر و در ۲۷ رشته دام هوایی را جمع آوری و ۳ قطعه پرنده گرفتار در دام هوایی را رهاسازی کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل درحین گشت وکنترل در منطقه دلارستاق لاریجان ازیک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

در سوادکوه یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت وکنترل شبانه در منطقه کفاک ازیک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری به همرات تعدادی فشنگ و سایرادوات شکار کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر در حین گشت زنی آیش میرود و عرب خیل چهارشکارچی غیرمجاز را به همراه ۴ قبضه سلاح شکاری و ۳ قطعه سرسبز دستگیر و درادامه موریت شبانه ۳۰ رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر درحین گشت وکنترل درپناهگاه حیات وحش میانکاله از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری به همراه لاشه یک قطعه مرغابی کشف و ۶ عدد کومه شکارچیان را تخریب و یک رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار