فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد از سالن مطالعه پایگاه شهدای پاسدار بازدید نمود.
کد خبر: ۸۹۷۵۰۹۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی درحاشیه این بازدید در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: متأسفانه طبق آماری که منتشر شده استفاده از کانال‌های پیام رسان در ایران نگران کننده است و بطور میانگین توسط هر نفر از پنج تا نه ساعت گزارش شده است. در صورتیکه همین آمار در کشور‌های غربی در حد بیست الی سی دقیقه در روز است.
وی تصریح کرد:یکی از مشکلات اساسی که در فضای مجازی داریم عدم داشتن محتوا است. باید تلاش نمود تا در فضای مجازی تولید محتوا شود اکثر افرادی که از این بستر استفاده می‌کنند هدف و منظور مشخصی ندارند و به نوعی ولگردی مجازی دارند.
وی در ادامه افزود:الان ما در شرایط تحریم هستیم، ولی آیا از خودتان پرسیده اید که چرا در بحث تکنولوژی گوشی موبایل تحریم نیستیم و به محضی که یک گوشی موبایل تولید می‌شود به سرعت این گوشی موبایل به وفور در سطح کشور به فروش می‌رسد، وقتی از همسر رئیس جمهور سابق آمریکا سؤال می‌شود که آیا شما اجازه می‌دهید فرزندانتان از فیس بوک استفاده کنند ایشان در پاسخ می‌گوید که من چنین کاری نمی‌کنم و وقتی علت را آن مجری جویا می‌شود در پاسخ می‌گوید این‌ها برای ما‌ها ساخته نشده است.
وی همچنین اذعان کرد:تلگرام فضای مجازی نیست و فقط یک کانال پیام رسان است و متأسفانه در کشور ما هم استفاده از این ابزار بصورت افراطی و نامناسب است و متأسفانه از طرف مسئولین مربوطه هم این ابزار حمایت می‌شود و متأسفانه تا حد زیادی محلی برای فعالیت دشمن هم شده است. چه بسا خیلی از مشکلات نظیر طلاق و خشونت ناشی از استفاده نادرست از این ابراز‌های فضای مجازی است.
ارسال نظرات