در پی حادثه آتش سوزی کشتی نفتکش ایران صورت گرفت
جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در پیامی با اشاره به حادثه دردناک جان باختن مظلومانه و شهادت گونه خدمه تلاش گر نفتکش سانچی، این ضایعه تأسف انگیز ملی را به عموم ملت ایران و خانواده‌های عزادار تسلیت گفتند.
کد خبر: ۸۹۷۵۱۲۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در پیامی با اشاره به حادثه دردناک جان باختن مظلومانه و شهادت گونه خدمه تلاش گر نفتکش سانچی، این ضایعه تأسف انگیز ملی را به عموم ملت ایران و خانواده‌های عزادار تسلیت گفتند. 

متن کامل این پیام به شرح زیر است: « بسمه تعالی

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ أُولَئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ
بقره/ ۱۵۶_۱۵۷

حادثه بسیار دلخراش و جانگداز جان باختن کارکنان کشتی نفت کش سانچی باعث تاثر و اندوه فراوان مردم ایران گردید. این هموطنان فداکار در راه جهاد کبیر اقتصادی به جهت سرافرازی و اعتلای کشور عزیزمان ایران پا به این عرصه سخت گذاشتند و این حادثه تلخ برای آنها اتفاق افتاد و دل مردم و همچنین ما طلاب و اساتید حوزه قم نیز بابت این حادثه بسیار جریحه دار و اندوهگین گردید. این مصیبت سنگین را به خانواده های این عزیزان فداکار، رهبر گرانقدر، دوستان و همکاران و هموطنان عزیز تسلیت عرض میکنیم و از خدای متعال، صبر و اجر عظیم برای بازماندگان مسالت میکنیم و امیدواریم راه این عزیزان همچنان ادامه داشته باشد.
والعاقبه للمتقین
جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم».

ارسال نظرات