فرمانده سپاه استان البرز گفت : شکست مفتضحانه داعش و رسوایی اربابان مستکبر و طاغوتیان ستمگر پرده‌ای دیگر از چهره عنکبوتی نظام سلطه را کنار زد.
کد خبر: ۸۹۷۵۱۶۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در یادواره شهداء کارگری که با حضور جمعی از مسؤلین و کارگران بسیجی کارخانه سیمان آبیک در محل اجتماعات این کارخانه برگزار شد گفت :هدف از تشکیل داعش حداقل 50سال جنگ و خونریزی در ایران وکشورهای همسایه است .

شکست مفتضحانه داعش پرده‌ای دیگر از چهره عنکبوتی نظام سلطه را کنار زد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن اشاره به دخالتهای آمریکا و جنایتهای آمریکا در منطقه خاورمیانه یادآور شد :آمریکا در جنگ ایران و عراق به صورت غیرمستقیم و مستقیم وارد عمل شد . 

وی در ادامه گفت : اکنون نیز در اغتشاشات اخیر با راه اندازی 4مقر و با به کارگری گروه ضد انقلاب قسط براندازی نظام را داشت که با بصیرت و خشم مردم ایران روبرو شد و بار دیگر شکست خوردند .

وی در ادامه گفت : هدف از تشکیل داعش به غارت بردن کشورهای مسلمان واز بین بردن آنها است و اهداف آتی آنها حمله به افغانستان و سپس ایران است که با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و قدرت و توان نظامی ایران این توطئه نیز مانند توطئه های دیگر آنها با شکست روبرو خواهد شد .

سردار سید یوسف مولایی خاطر نشان کرد : با این وجود آمریکا دست از توطئه برنخواهد داشت و ما شاهد تلاش های ایضایی و حملاتی  همانند حملات خمپاره ای  زینبیه سوریه خواهیم بود. همه اینها با حمایت امریکا ، انگلیس واسرائیل وهم پیمانانش انجام می شود. اگر تشکیل داعش را زلزله ای مهیب در منطقه بدانیم از این پس شاهد پس لرزه های آنها خواهیم بود که منجر به تضعیف بیش از پیش آنها خواهد شد.

ارسال نظرات