کتاب جدید ابراهیم حسن بیگی با عنوان "روایتی ساده از ماجرایی پیچیده" توسط سوره مهر منتشر شد.
کد خبر: ۸۹۷۵۱۷۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه خبری سوره مهر، جدیدترین رمان ابراهیم حسن بیگی که روایت گر داستان پسری به نام "الیاس" است برای گروه سنی کودک و نوجوان منتشر شد.

کار جدید حسن بیگی داستانی روان و خوشخوان از اتفاقاتی است که در دوره ارباب رعیتی در ترکمن صحرا رخ می دهد. کتاب در 18 روایت نوشته شده و تلاش دارد تا در خلال داستان الیاس و خانواده اش، مفاهیم بزرگ تر و عمیق تری مانند عدالت خواهی را برای نسل امروز روایت کند. نویسنده همچنین در خلال "روایتی ساده از ماجرایی پیچیده" با داستان دلدادگی "الیاس" به دختر خان، "صفورا" شروع می شود؛ عشقی که خیلی زود نفرت جایگزینش می شود و ماجراهای دیگری که پی در پی می آید.

ابراهیم حسن بیگی نویسنده رمان "روایتی ساده از ماجرایی پیچیده" درباره کتاب می گوید: این اثر روایت نوجوانی است به نام الیاس از ترکمن صحرا که کودکی و نوجوانی من درآن رقم خورده است و آدم هایش تا کنون در داستان های من نقش زیادی داشته اند. روایت الیاس در این رمان روایت زمین است و خان و رعیت و صد البته ظلم و ستم با چاشنی عشقی ناخواسته در الیاس. مفهوم برتری و نابرابری و ظلم و ستم و در یک کلام استکبار، مفهومی است که در ظرف مکان و زمان نمی گنجد و الیاس بهانه ای است تا نوجوان امروز ما با این مفاهیم آشنا شوند.

لازم به ذکر است این کتاب با تیراژ 1110 در 220 صفحه توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار نشر شده است.

برای خرید نسخه چاپی این کتاب اینجا کلیک کنید

ارسال نظرات