شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در پی حادثه نفتکش ایرانی:
در بخشی از این نامه آمده است:امروز قلب ملت ایران سخت آکنده از غم و اندوه از دست دادن فرزندانیست که فرسنگ ها به دور از خانواده سکانداری در عرشه اقتصاد کشور را پیشه کرده بودند.
کد خبر: ۸۹۷۵۱۸۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در پی حادثه تلخ و ناگوار نفتکش ایرانی که منجر به جان باختن 32 نفر شد،نامه ای صادر کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا علیه الراجعون
بی شک حادثه تلخ و دلخراش جان باختن 32 عزیز هم وطن در حادثه آتش سوزی نفتکش ایرانی قلب تمام ایران را متاثر و مالامال از اندوه گردانید.
این عزیزان در راه خدمت به ملت با سرافرازی در پیشگاه کبریایی به دیدار حق شتافتند و این افتخار عظیم هرگز از یاد و خاطر تاریخ این سرزمین، پاک نخواهد شد.
امروز قلب ملت ایران سخت آکنده از غم و اندوه از دست دادن فرزندانیست که فرسنگ ها به دور از خانواده سکانداری در عرشه اقتصاد کشور را پیشه کرده بودند.
بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس ضمن تقدیم تسلیت به خانواده های داغدار این عزیزان بالاخص سه دانشجوی هم استانی ( سجاد عبداللهی و پوریا عیدی‌پور دودانشجوی اهل نورآبادفارس وسعید دهقانی دانشجوی اقلیدی ) صمیمانه و مخلصانه از درگاه اللهی طلب صبر برای بازماندگان و استغاثه غفران و رحمت برای جانباختگان این حادثه تلخ را مسئلت دارد.
من الله توفیق
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس
ارسال نظرات