خبرهای داغ:
مسئول عملیات سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : هدف گشت محل محور بالا بردن امنیت به کمک نیروی انتظامی است
کد خبر: ۸۹۷۵۱۸۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج سرگرد عیسی ربیعی مسوول عملیات سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره گشت محل محور اظهار داشت : هدف از تشکیل گشت های محل محور در شهرستان البرز آرامش محله ها ، تقویت پیوندهای فکری و عاطفی و افزایش رضایتمندی در جامعه است .
وی ابراز داشت :برای یک نهاد مردمی مانند بسیج مهم است که یک امنیت و آرامش مناسب در جامعه در جریان باشد.
ربیعی ادامه داد : بسیج مقاومت شهرستان البرز در قالب هفت حوزه مقاومت بسیج محلات به اندازه وسع نیروی های بسیج که اعلام آمادگی کردند اقدام به تشکیل تیم ها در این قالب کرده است.
وی گفت : هفت حوزه بسیج ما در حوالی ده شب تا شش صبح که عموم مردم در حال استراحت هستند در قالب تیم هایی که تشکیل شده به امنیت و ارتقای آسایش و سلامت جامعه می پردازند .
مسوول عملیات سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : وظیفه اصلی برقراری امنیت و آرامش زیر نظر نیروی انتظامی می باشد ولی به علت گستردگی کار و اجتماعات مردمی ، بسیج و نیروی مردمی وارد عمل شده است و گشت هایی را کنار گشت های نیروی انتظامی سازماندهی کرده و از خود مردم در غالب بسیج با آموزش هایی که داده شده استفاده می کند.
وی عنوان کرد : تیم های مشخص شده در مناطق مختلف شهر سازماندهی شده و در ساعت های مشخص شده در آن محله و حوزه استحفاضی حضور پیدا می کند و با حضور خودش ، محل را از وجود نا امنی ها ایمن می گرداند .
ربیعی اذعان داشت : نا امنی انواع مختلفی دارد و اقشار مختلف خانواده را تحت تاصیر قرار می دهد، بسیج در نظر دارد تا با حضور در سطح جامعه در ساعات پر خطر احساس آرامش را مضاعف گرداند.
وی در پایان افزود : ما برای هر شب و هر محله با کمک نیروی انتظامی افرادی را آماده کردیم که به همراه نیروی انتظامی و پشتوانه قوه قضاییه مثل رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم برای امنیت ایران اسلامی ایثار و فداکاری می کنند .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها