خبرهای داغ:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت:

ناکامی سارقان مسافر نما در سرقت خودرو

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: سارقان مسافر نما که پس از تهدید راننده با اسلحه سرد خودروی وی را سرقت و در حال فرار بودند در کمتر از یک ساعت در دام پلیس قزوین افتادند.
کد خبر: ۸۹۷۵۱۹۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ ایمانعلی محمد زاده معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی فردی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر سرقت به عنف خودرو "ال90 " توسط دو سارق ، موضوع از طریق مرکز بلافاصله به واحد های گشت کلانتری ها و پاسگاه ها برای شناسایی و دسگیری سارقان ابلاغ شد.
این مقام مسئول افزود: ماموان پلیس راه در جاده "قزوین - رشت " پس از اعلام مرکز 110 خودرو را شناسایی و دستور ایست صادر که خودرو بدو توجه به ایست پلیس با سرعت بالا متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و با همکاری واحد گشت انتظامی پاسگاه "آق بابا" خودرو متوقف و دو سارق دستگیر شدند.
سرهنگ محمد زاده یادآور شد : راننده خودرو که پس از سوار کردن دو مسافر در شهر "کرج" به مقصد "رشت" در جاده قزوین -رشت با درخواست مسافران توقف و پس از آن با تهدید اسلحه سرد ، خودرو را از وی به سرقت برده كه با اقدام سریع و به موقع کارکنان انتظامی و پلیس راه ، نقشه شوم آنان ناکام می ماند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تصریح کرد : متهمان پس از دستگیری و انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.
سرهنگ محمد زاده در پایان گفت : تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار