خبرهای داغ:
جلسه مجمع عالی بسیج عشایری استان کرمانشاه با حضور فرمانده سپاه ناحیه عشایری، مدیران ادارات مرتبط استانی وجمعی از نخبگان جامعه عشایری استان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۷۵۲۳۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، جلسه مجمع عالی بسیج عشایری استان کرمانشاه با حضور فرمانده سپاه ناحیه عشایری، مدیران ادارات مرتبط استانی وجمعی از نخبگان جامعه عشایری استان به منظور بررسی مشکلات و موانع عشایر استان در محل کانون بسیج جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

 

سرهنگ کامران هزار خانی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  برای تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز، گفت: در مجمع عالی بسیج عشایر بسیاری از مطالبات مردم قابل پیگیری وحل است وحضور مسئولین ادارات در این مجمع بسیار حائز اهمیت است.

 

وی با بیان اینکه اعضای مجمع نسبت به اشکالات و نقاط ضعفی که وجود دارد احساس وظیفه کنند؛ یکی از راه‌های مهم برای مقابله با نقاط ضعف و پس‌رفت‌ها، گفتمان سازی است که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز به آن اشاره فرمودند و اعضای مجمع باید برای گفتمان‌سازی خود را آماده کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه گفت: ما برای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و پیشرفت انقلاب باید انقلابی بودن و انقلابی ماندن را تقویت کرده و زمینه رابرای رفتارهای انقلابی فراهم کنیم.

 

هزارخانی نقش عشایر را در چرخه اقتصاد و تولید بسیار حائز اهمیت دانست و خواستار توجه ویژه مسئولین به این قشر تلاشگر و پربازده شد.

 

 در ادامه حجت السلام مهری رئیس دفتر شورای نگهبان استان، گفت: تنها راه منسجم سازی امت اسلامی، ریسمان الهی است که در قرآن اشارات زیادی به آن شده است وهمچنین اهل بیت رسول خدا، اگر هر انسانی از دستورات خداوند پیروی کند سعادتمند می شود.

 

رئیس دفتر شورای نگهبان استان گفت:این دنیا فانی است و هرآنچه که در این دنیا وجود دارد تا زمان مرگ باقی است بعد مرگ تنها اعمال انسان است که با وی همراه است پس سعی کنیم اعمال ورفتارمان را درست کنیم.

ارسال نظرات