خبرهای داغ:
رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: تردد وسایط نقلیه در گردنه های کوهستانی و برفگیر استان با زنجیر چرخ ممکن است.
کد خبر: ۸۹۷۵۲۴۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین بلوکی افزود: با آغاز بارش برف از شامگاه دوشنبه، 91 گروه راهداری استان در محورهای ارتباطی مستقر و اقدام به برف روبی و نمک پاشی محورها کرده اند.
وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی محورهای ارتباطی استان باز و ترافیک روان وسایط نقلیه در جریان است، اظهار کرد: 922 نیروی راهداری با استفاده از 671 دستگاه ماشین آلات راهداری در حال ارایه خدمات در محورهای حوزه استحفاظی استان هستند.
رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی یادآوری کرد: بیشترین بارش در استان در محورهای تبریز - اهر - کلیبر و آزاد راه تبریز - زنجان و تبریز - مراغه - هشترود روی داده است.
بلوکی، از رانندگان و مسافران خواست از مسافرت های غیرضروری خودداری و در صورت لزوم خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی نیز گفت: فعالیت این سامانه بارشی امروز تداوم داشته و از بعد از ظهر به تدریج از سمت غرب استان خارج می شود.
محمد اشجعی افزود: با عبور این سامانه از میزان ناپایداری هوا کاسته شده و دمای هوا به تدریج کاهش می یابد.
وی با بیان اینکه هم اکنون در بیشتر شهرهای استان از جمله اهر، هریس، جلفا، مرند، بستان آباد و سراب بارش برف ادامه دارد، اظهار کرد: دمای فعلی تبریز یک درجه سانتی گراد زیر صفر بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

ارسال نظرات