در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اعلام شد که رویکرد برنامه ها در استان تلفیقی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نحوه برخورد با توطئه هایی است که کشور را تهدید می کند.
کد خبر: ۸۹۷۵۲۶۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین روحی یزدی در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که صبح دوشنبه در  سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه همه ساله این ستاد اولین جلسه خود را با حضور امام جمعه کرج برگزار می کند، اظهار کرد: این ستاد با ۲۴ کمیته در کشور فعالیت دارد اما علاوه بر ۲۴ کمیته یاد شده یک کمیته مردمی برگزاری مراسم نیز در البرز به منظور مشارکت مردم در مراسم تشکیل شده است.

رویکرد برنامه‌های دهه فجر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

وی با تاکید بر اینکه این ترکیب در شهرستان ها نیز لحاظ شده است، افزود: دهه فجر سال جاری تا سال آتی استان برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران آماده خواهیم کرد، مراسم امسال طلیعه ای برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با اعلام اینکه احکام فرمانداران امروز صادر خواهد شد، خاطرنشان کرد: رئیس ستاد شهرستان ها را فرمانداران تشکیل خواهند داد، امیدواریم فرمانداران متولی برگزاری جلسات باشند.

در ادامه ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با تاکید بر اینکه کمیته ایثارگران وظایف محوله خود را تا حد قابل قبولی پیش برده است، افزود: دیدار از خانواده شهدا و جانبازان از جمله اقداماتی است که در دهه مبارک فجر انجام می گیرد.

وی برگزاری نمایشگاه، اعزام راویان هشت سال دفاع مقدس به برنامه های مختلف و برگزاری مسابقات مقاله نویسی در مدارس شاهد را از جمله مهم ترین برنامه های در دستور کار به مناسب پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مزار شهدا امسال پر بارتر از سنوات گذشته گلباران خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به توطئه دشمنان و اغتشاشات اشاره کرد و افزود: رویکرد برنامه ها تلفیقی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نحوه برخورد با این دسته از توطئه ها خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها