در جلسه هم اندیشی مدیران ورزش مناطق و سازمان ها مطرح شد:
مدیرعامل سازمان ورزش در جلسه هم اندیشی مدیران ورزش مناطق و سازمان ها ورزش همگانی را اولویت اصلی سازمان ورزش شهرداری تبریز دانست.
کد خبر: ۸۹۷۵۲۶۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیرضا رحیمی گفت: حضور در چنین جمع ورزشی برایم خیلی مغتنم وعزیز است. همچنین برایم خیلی افتخار است که برای و رزش استان تاثیرگذار باشیم.

وی گفت : جا دارد در اینجا از سهرابی و از خدمات ارزنده ایشان که در راه اعتلا و شکوفائی ورزش شهرمان در این مدت انجام داده اند تشکر ویژه ای داشته باشم ، بدون شک به بنده حق خواهید داد که یاد آوری کنم فعالیت حال حاضرتمامی تیمها و مجموعه های ورزشی این سازمان حاصل تلاش هاو دلسوزیهای وی دراین مدت در امر ورزش میباشد . برای دکتر سهرابی آرزوی موفقیت دارم . قطعا جامعه ورزش کشورازخدمات و افکار ایشان در جهت توانمند سازی ورزشی استفاده خواهد کرد .

مدیر عامل جدید سازمان ورزش گفت: اهداف سازمانی برایم خیلی مهم است، برای رسیدن به این اهداف بر رووحیه ورزشکاری شما ها حساب ویژه ای باز کرده ام و در این راه دست به دست هم خواهیم داد تا برای شهرمان موثر باشیم. حمایت از ورزش همگانی و پایه اولویت هایمان در عرصه ورزش خواهد بود و در کنار این اولویت های در صورت وجود توان مالی و ساختاری از ورزش قهرمانی حمایت خواهیم کرد. البته لازم به ذکر است که ورزش قهرمانی را از ورزش پایه نمی توان جدا کرد. ورزش پایه موتور مولدی است که با پیشرفت آن می توان به ورزش قهرمانی رسید.

وی افزود : هدف اصلی شهردار و اعضای شورای شهر و همچنین بنده حمایت از ورزش همگانی وایجاد بسترهای عمومی سهل الاستفاده ورزشی با استفاده از پتانسیل های ورزشی موجود در مناطق مختلف شهرداریها جهت توسعه و ارتقاء ورزش همگانی و تاحدی ارزان است . سالنهائی که در اختیار این سازمان است جهت ایجاد آکادمیهای رشته های ورزشی برای پرورش استعدادهای ورزشی اختصاص خواهد یافت . حتی المکان سعی خواهد شد در جای جای شهرمان بسترهائی را جهت استفاده اسان و ارزان و همگانی از تجهیزات ورزشی برای عموم شهروندان ایجاد کنیم .

رحیمی در مورد ورزش کارمندی گفت: یکی از معضلاتی که بعضی از کارمندان در حال حاضر دچار آن هستند چاقی است که منشاء بسیاری از بیماری ها و بی حوصلگی است و این باید با ایجاد انگیزهای ورزش درمیان کارمندان برطرف شود لذا برای این کاربرنامه ای تدارک دیده شده است تا عوامل و تحصیل کرده های ورزشی این سازمان با حضور در زیر مجموعه های شهرداری تست های بدنی از کارمندان بعمل آورده و متناسب با هر وضعیت بدنی برای کارمندان برنامه ی ورزش و تغدیه ای 3 ماه و 6 ماه آماده کنند . هر کارمند به ازای هر کیلوگرم کاهش وزن در دوره ای آماده شده از طرف متخصصین ورزشی مبلغ صد هزار تومان پاداش نقدی خواهدگرفت.

مدیر عامل سازمان ورزش بعد از شنیدن نقطه نظرات مدیران ورزشی حاضر در جلسه زیر مجموعه های ورزشی شهرداری تبریز با اهداء لوح و جوایز از چند ورزشکار برتر سازمان وشهرداری تبریز قدردانی کرد.

ارسال نظرات