سید ساجد یعقوبی
رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سارق حرفه اي و كشف 16 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه كاره و اماكن خالي از سكنه در شهرستان اردبيل خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۵۳۰۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

اعتراف سارق حرفه‌ای به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ جواد تقوي در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه كاره و اماكن خالي از سكنه در شهرك هاي دوردست شهرستان اردبيل، بررسي موضوع با تشكيل تيم عملياتي و تحقيقاتي در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با انجام تحقيقات اوليه مشخص شد كه سرقت ها عمدتاً در ساعات بعد نيمه شب روي داده، كه با جمعبندي تحقيقات و بررسي هاي جامع و هدفمند ميداني ردپاي سارق سابقه داري در ارتباط با سرقت هاي به وقوع پيوسته شناسايي شد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اردبيل با اشاره به دستگيري سارق سابقه دار گفت: با هماهنگي مقام قضايي و در عملياتي غافلگيرانه سارق حرفه اي و سابقه دار در مخفيگاهش در محله "گلمغان" اردبيل دستگير و به پليس آگاهي انتقال، كه سارق در بازجويي هاي پليسي به ارتكاب 16 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه كاره و اماكن خالي از سكنه اعتراف كرد.

سرهنگ "تقوي" از دستگيري خريدار اموال مسروقه خبر داد و تصريح كرد: خريدار اموال مسروقه در شغل ضايعات فروشي فعاليت داشته، كه با هماهنگي مقام قضايي در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي دستگير شد.

ارسال نظرات