فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: ما باید برآورد صحیحی از اقدامات دشمن داشته باشم و طراحی خاصی برای پیشگیری اقدامات مستکبرین انجام بدهیم.
کد خبر: ۸۹۷۵۳۲۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌ها که در صداوسیمای این خراسان رضوی برگزار شد، در خصوص اتفاقات اخیر که در مشهد رخ داد، اظهار کرد: اتفاقات اخیر قطعاً دارای یک فرمانده و سیاستی است.

وی با بیان این نکته که تقابل ما با کفر و استکبار یک تقابل ترکیبی است و ما باید از دستاورد انقلاب اسلامی دفاع کنیم، خاطرنشان کرد: ما در همه عرصه از جمله عرصه‌های سخت و نرم درگیر هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: دشمنان ما جرئت مقابله رودررو با ما را ندارند، بنابراین، قصد دارند با تحریم ما را کنترل کنند.

سردار نظری این تقابل را طبیعی دانست و یادآور شد: وقتی ما می‌خواهیم یک اندیشه‌ای را معرفی کنیم و به دنبال این معرفی، استقبال صورت بگیرد باید منتظر تهاجم باشیم.

وی با ذکر این نکته که ما باید برآورد صحیحی از اقدامات دشمن بکنیم، بیان کرد: باید طراحی خاصی برای پیشگیری اقدامات مستکبرین انجام بدهیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در خصوص تهاجم فرهنگی در این روز‌ها گفت: ما نباید اجازه بدهیم که مردم تحت تأثیر عملیات روانی قرار بگیرند.

نظری اضافه کرد: باید با بصیرت به‌موقع وارد کار شویم.

وی با بیان این جمله که دوستی با آمریکا کشنده و تقابل با آن زیانده است و دوستی با آمریکا مساوی با نابودی هویت مستقل کشور است گفت: شما هیچ کشوری را پیدا نمی‌کنید که با آمریکا دوستی کند و هویت مستقل داشته باشد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: ما باید هزینه مقابله با آمریکا را بپردازیم، ولی باید با تلاش آن را کم کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها