خبرهای داغ:
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا:

منابع داخلی و اقتصادمقاومتی نقطه امید ما هستند

سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا اذعان کرد: نفوذی ها همچون موریانه با رخنه بر درخت انقلاب درصدد بر زمین زدن انقلاب هستند که در حکم پیاده نظام دشمن بوده و آنچه را که آنان در ایران زمزمه می کنند در بین دشمنان دیکته شده و با کج کردن مسیر به سمت و سوی موردنظر خود، باعث دردسر برای ملت و کشور می شوند.
کد خبر: ۸۹۷۵۳۳۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

سرگرد امیری نژاد سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین درخصوص تحریم های جدید و اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: اهداف آمریکا در انجام اینگونه اقدامات تنها وارد ساختن فشار بیشتر به جمهوری اسلامی است چرا که در تمامی مواردی که قصد ضربه زدن به ایران را به هر نحوی که داشته است با شکست مواجه شده است.
وی تبیین کرد: مسئله اول که جز اهداف آمریکا از این تحریم هاست برنامه هسته ای بوده که در این بین نیز برجام، فرجامی در پی نداشت.
این مسئول در ادامه افزود: هدف بعدی آمریکا، درخصوص مسئله خاورمیانه و خواهان ایجاد یک خاورمیانه جدید در منطقه است و مسئله سوم، برنامه موشکی ایران و بازدید از مراکز و سیستم های نظامی و موشکی بوده که درنهایت بتوانند با خلع سلاح ساختن ایران و با تجهیزات خود در منطقه وارد حمله شوند.
وی چهارمین خواسته دشمن که منجر به این اقدامات شده، مسئله حقوق بشر و آزادی های نامشروع در ایران تعریف کرد.
امیری نژاد مطرح کرد: این فشارهای تحمیلی دشمن از دو جانب اتفاق می افتد که بصورت درون و برون مرزی است به آن معنا که با بروز مشکل از جانب ایران برای دشمن، گاهی در داخل مرزهای کشور و گاها در سطح منطقه خاورمیانه شروع به محدود ساختن ایران می‌کنند و البته با شکست در هر عرصه، برجام را همچون ملعبه ای به میان می کشند.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا تشریح کرد: متاسفانه برخی از مسئولین و دولت مردان با توجه بیش از اندازه به برجام، به آن امیدوار و دلخوش هستند حال آنکه با کمی توجه به سیاست های اقتصاد داخلی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی امکان دست یابی به نتایج مثبت بسیار است.
این مسئول به پروژه ای با محوریت غرب گرایی و نفوذ در ایران اشاره نمود و عنوان کرد: انقلاب اسلامی بت دوخطر تحریف و نفوذ روبه رو است که هدف از تحریف، انحراف ساختن ملت از راه امام(ره) و هدف از نفوذ، کج روی ها و ایجاد جریانهای غلط در کشور می باشد.
وی این دو عامل تحریف و نفوذ در برجام را یکی از دلایل مهم در قبول برجام دانست و گفت: نفوذی های غرب گرا در داخل کشور، در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز در جهت متقاعد ساختن مسئولین در قبول برنامه های دشمن از قبیل برجام را داشته و گاها موفق نیز هستند.
امیری نژاد تصریح کرد: نفوذی ها همچون موریانه با رخنه بر درخت انقلاب درصدد بر زمین زدن انقلاب هستند که در حکم پیاده نظام دشمن بوده و آنچه را که در ایران زمزمه می شود در بین دشمنان دیکته شده است و با کج کردن مسیر به سمت و سوی موردنظر خود، باعث دردسر برای ملت و کشور می شوند.
1006/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار