مسئول سیاسی سپاه استان البرز مطرح کرد ؛

اغتشاشات اخیر سرمنشاء خارجی دارد

مسئول سیاسی سپاه استان البرز گفت : شعار‌هایی که در دو سه روز توسط آشوبگران بیان شد، به وضوح نشان می‌داد که پشت سر این ماجرا منافقین و سلطنت‌طلب‌ها قرار دارند.
کد خبر: ۸۹۷۵۳۴۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار گودینی مسئول سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در نشست سیاسی که با حضور کلیه پایوران ناحیه امام سجاد (ع) درحسینیه امام خامنه ای برگزار شد با اشاره به پاره‌ای اغتشاشات در چند روز گذشته که سبب خسارت به اموال عمومی و سر دادن شعار‌هایی ساختارشکنانه و هتاکانه از سوی عده‌ای شد، اظهار کرد: امروز ما شاهد آن هستیم که ضدانقلاب، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین، آمریکا، آل‌سعود و همچنین گروهکی با رهبری یک دلقک فراری بر اعتراضات اجتماعی و اقتصادی مردم کشورمان که اتفاقا آن اعتراضات جای شنیدن دارند، در حال موج‌سواری هستند و آن را به اغتشاش و خرابکاری تبدیل کرده‌اند.

پاسدار گودینی گفت:امریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران که یک کشور بسیار موثر در منطقه میباشد دشمنی های زیادی دارد.که رفتار های امریکا از 80 سال پیش تا کنون مبین این موضوع میباشد.یکی از مفکرین امریکایی 6 ماه پیش گفت ما باید کاری کنیم که جمهوری اسلامی ایران جشن 40 سالگی انقلاب خود را نگیرد و ساقط شود ،این حرف نشان دهنده این میباشد که امریکایی ها در این فتنه اخیر نقش اصلی را بازی کردند و ماهها فکر کردند و میلیاردها هزینه کردند تا طرحی مبنی بر ایجاد فتنه در ایران کردند که الحمدلله تمام نقشه هاشون نقش بر آب شد،در واقع پول از عربستان و فکر از امریکا باعث ایجاد فتنه ای کوچک در کشور شد.

وی افزود : روزنامه معروف لبنانی یک مثلثی برای این منظور در روزنامه خود درج کرد که یک ظلع آن امریکا ،یک ظلعش عربستان و ظلع دیگرش منافقین بودند .

مسئول سیاسی سپاه استان البرز گفت : عربستان جنگ نیابتی را مدت هاست در ایران آغاز کرده و ابعاد پیچیده ای را در ایران آغاز کرد که آخرین آن همین فتنه اخیر بود.چندی ذپیش محمدبن سلمان بدون توجه به آداب و دیپلماسی اعلام کرد که ما جنگ را باید به خیابانهای تهران بکشانیم و سپس جمهوری اسلامی ایران باید تکلیف خود را مشخص نماید که با ایجاد داعش بصورت غیر مستقیم 5 سال پیش عمل کردند که خداروشکر نابود گشت.

پاسدار گودینی با تاکید براینکه دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا و چند کشور منطقه‌ای در فضای کنونی آرام نشسته و به دنبال برنامه‌ریزی‌های خود برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی هستند، اضافه کرد: برخی کشورهای منطقه با شکست‌های که در نبرد میدانی در سوریه و عراق متحمل شده‌اند امروز با تحریک برخی عوامل داخلی تلاش دارند اغتشاشاتی را در کشورمان ایجاد کنند تا از این طریق به اهداف شومی که داشتند دست‌یابند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : ما باید بسیار هوشیار باشیم فتنه ها تمام نمیشود بلکه سخت تر وارد میدان میشوند و کاملا غیر منتظره ،لذا مسئولین باید یک فکر اساسی به حال اقتصاد مردم بکنند تا این موضوع زمینه ساز حرکات بعدی نشود.

گودینی تصریح کرد: آمریکا و ایادی آنها در منطقه  امروز تلاش دارند با سوار شدن بر موج اعتراضات مردمی با ایجاد ناآرامی در کشورمان خواسته‌های به حق مردم را به نفع خود مصادره کنند.

 
خبرنگار بسیجی : فرهادی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار