بروجردی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

رجزخوانی ترامپ برای خوشایند صهیونیست‌هاست/ هیأت نظارت بر برجام درباره واکنش متقابل ایران تصمیم خواهد گرفت

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: ترامپ مدت‌ها برای خوشایند صهیونیست‌ها در آمریکا رجزخوانی کرد که از برجام خارج می‌شود و تعلیق تحریم‌ها را تمدید نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۷۵۳۵۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، علاء‌الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در واکنش به تصمیم اخیر رئیس‌جمهور آمریکا؛ اظهار داشت: این از اقدامات اشتباه و غیرمنطقی است که ترامپ بار‌ها انجام داده است وی مدت‌ها برای خوشایند صهیونیست‌ها در آمریکا و نیازی که به آن‌ها در انتخابات بعدی دارد رجزخوانی کرد که از برجام خارج می‌شود و تعلیق تحریم‌ها را تمدید نخواهد کرد. 

وی افزود: این در حالی است که مشاورین ترامپ به وی اعلام کردند چنین رویه‌ای اشتباه خواهد بود و پس از آن نیز رئیس جمهور آمریکا مجددا در مسیر قرار گرفت و فعلا تحریم‌ها علیه ایران را تعلیق کرده است حال باید ببینیم در آینده چه می‌شود. 

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به این سوال که جمهوری اسلامی در خصوص عهدشکنی‌های طرف غربی چه واکنشی انجام خواهد داد؟ خاطرنشان کرد: هیئت نظارت بر اجرای برجام که در شورای عالی امنیت ملی مسائل را رصد می‌کند مرجع تصمیم گیری در این خصوص است.

ارسال نظرات