کارشناس فرهنگی اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: دشمن در صدد کمرنگ کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است
کد خبر: ۸۹۷۵۳۷۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، اظهار داشت: یکی از تلاش‌های دشمن برای رسیدن به اهدافش کمرنگ کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر از طریق تهاجم فرهنگی در جامعه است.

وی افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات دینی است که عمل به آن موجب سعادت و ترقی یک جامعه می‌شود.

وی با اشاره به آثار و برکات این فریضه در جامعه تصریح کرد: دشمن از همان اوایل انقلاب بدنبال کمرنگ کردن ارزش‌های انقلابی بوده است.

وی تصریح کرد: همه افراد درقبال اصلاح خود، خانواده و جامعه مسئولند و مادامی که افراد نسبت به این فریضه بی تفاوت باشند معضلات و آسیب‌ها در جامعه همچنان وجود خواهد داشت.

کارشناس فرهنگی راه آهن جنوب شرق گفت: ترویج فرهنگ نماز، امر به معروف و نهی از منکرو اجرای ویژه برنامه‌های مذهبی و فرهنگی و توزیع بروشور در بین مسافران از جمله اقدامات این اداره کل در بخش فرهنگ است.

نجفی افزود: تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی، برگزاری مسابقات و تجلیل از عامران امر به معروف و نهی ازمنکر از جمله اقدامات انجام شده در این خصوص است.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی در زمینه فریضه امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: در حین عمل به این فریضه ابتداکار اصلاح را باید از خودمان شروع کنیم و بدانیم دشمن برای امر به معروف و نهی از منکر برنامه دارد.
ارسال نظرات